Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoppje schreef:Ach andere kant van het verhaal is ook dat je wordt aangehouden door een boswachter die je verwijdt dat je de natuur beschadigd/verstoort met je paard en vervolgens rijden ze weg in hun grote jeep![]()
Tuurlijk snap ik dat ze regels moeten handhaven, maar sommige dingen zijn erg tegenstrijdig!!
Vond ik ook zo krom, meneer de boswachter stond me gewoon uit te lachen. Hoppje schreef:Ach andere kant van het verhaal is ook dat je wordt aangehouden door een boswachter die je verwijdt dat je de natuur beschadigd/verstoort met je paard en vervolgens rijden ze weg in hun grote jeep![]()
Tuurlijk snap ik dat ze regels moeten handhaven, maar sommige dingen zijn erg tegenstrijdig!!
) *droomt verder*
Urko schreef:Hoppje schreef:Ach andere kant van het verhaal is ook dat je wordt aangehouden door een boswachter die je verwijdt dat je de natuur beschadigd/verstoort met je paard en vervolgens rijden ze weg in hun grote jeep![]()
Mee eens, ik ben laatst ergens het water uitgestuurd omdat er bedreigde kikkervisjes in zouden zitten en 2 min later banjeren er 4 koeien doorheen die in dat natuurgebied leven...Vond ik ook zo krom, meneer de boswachter stond me gewoon uit te lachen.
of joggers
of mountan bikers
en dat mag dan weer wel
via de (veelal brede en voor auto's toegankelijke) ruiterpaden zie je er nauwelijks wat van (dit omdat het veen soms erg hoog ligt, en wat ooit is weg gegraven is nu pad.. dus je kijkt tegen muren aan) wat ik persoonlijk erg spijtig vind. In weekenden is het soms het niet te doen met die topdrukte mensen met kinderen, honden, op de fiets, naast de fiets, kinderwagens en niemand... werkelijk NIEMAND op de wandelpaden... dat had ik dus vandaag onder vonden.