Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beaversrun schreef:Hahaha en blijkbaar trots op dat ene puntje....
Ze speelde al op safe met een 'rustige' wedstrijd.
Heeft een paard dat 'oud' nieuws voor dr is....
Ze mag blij zijn met dr extra puntje maar de lof gaat naar Rath en Toot
beaversrun schreef:Denk je dat dat ook niet voor Rath en Toot geld?
fargo schreef:In principe zijn de colums van anky in de Telegraaf over haar belevingen, dus allicht gaat het stukje in principe over Anky en haar belevenissen en ervaringen. En ze geeft eigenlijk heel eerlijk aan dat ze het zelf het niet heeft aangedurfd om haar re-entree met Salinero groots aan te kondigen. Ik vind dat juist heel eerlijk en ontwapenend dat ze aangeeft dat ze zelf voor een kleinere wedstrijd heeft gekozen en een niet voor aangekondige. Zij geeft wel degelijk aan dat ze respect heeft voor Matthias omdat zo'n start met veel aandacht veel spanning meebrengt en dat kent Anky natuurlijk als geen ander. Ik vind het leuk dat ze weer gestart is zodat Salinero nog een echt afscheid kan krijgen en ik denk dat ze hem ook gebruikt om in het ritme te komen voor haar nieuwe paard. Waarmee ze ook nog moet gaan starten .. ze herkent heel veel van Matthias problematiek hoor en pakt het zelf voorzichtiger en rustiger aan
Citaat:Mijn score was in ieder geval beter dan die van Rath. Waar hij bleef steken op 76.8, kregen wij zelfs een volle punt meer (77.8). Die vergelijking gaat natuurlijk een beetje mank, omdat er verschillende juryleden zaten. Feit blijft dat Salinero fijn liep. Helemaal als je bedenkt dat hij er meer dan een jaar uit is geweest. Ik vond het ongelooflijk leuk weer met hem op concours te gaan. Hij reageerde enthousiast en was werkwillig.
Helemaal mee eens. Dat gezeur meteen hier...Citaat:In principe zijn de colums van anky in de Telegraaf over haar belevingen, dus allicht gaat het stukje in principe over Anky en haar belevenissen en ervaringen. En ze geeft eigenlijk heel eerlijk aan dat ze het zelf het niet heeft aangedurfd om haar re-entree met Salinero groots aan te kondigen. Ik vind dat juist heel eerlijk en ontwapenend dat ze aangeeft dat ze zelf voor een kleinere wedstrijd heeft gekozen en een niet voor aangekondige. Zij geeft wel degelijk aan dat ze respect heeft voor Matthias omdat zo'n start met veel aandacht veel spanning meebrengt en dat kent Anky natuurlijk als geen ander. Ik vind het leuk dat ze weer gestart is zodat Salinero nog een echt afscheid kan krijgen en ik denk dat ze hem ook gebruikt om in het ritme te komen voor haar nieuwe paard. Waarmee ze ook nog moet gaan starten .. ze herkent heel veel van Matthias problematiek hoor en pakt het zelf voorzichtiger en rustiger aan
De originele titel van het stuk is ook "Salinero in alle rust gebracht".Citaat:Hmmmzzzzz, een artikel over Anky maar met Rath in de titel om aandacht te trekken