vur schreef:Dat hebben ze mooi geheim gehouden. Ze stond ook niet op de startlijst.
Jammer dat ze hem volgend jaar afscheid laat nemen. Wat een "kapitaal"vernietiging, lees inzet, tijd, moeite, al die jaren training en een topfit paard. Hoe oud is ie nou eigenlijk? Zolang hij gezond is, kan ze hem toch gewoon meenemen? Waarom moet ie met 17 met pensioen? Jammer, jammer, jammer en ook een beetje vreemd.
Wat een onzin zeg! Dat paard heeft zoveel gepresteerd en dan mag hij nu toch wel genieten van heel veel lekkere rustige jaren.
Ook al is hij topfit dan betekent niet dat je er maar mee door moeten blijven rijden totdat hij daadwerkelijk stuk is, het is een paard geen speelmachine, sorry jou opmerking valt bij mij net even verkeerd.
Maar wel leuk dat ze gewoon aan het afbouwen zijn, ik ben geen Anky fan maar ik respecteer wel haar manier met omgaan van paarden mbt ouderdom en het paard ook de kans laten krijgen om te genieten van een rustiger leven, het is pas jammer dat dat niet altijd gebeurd bij diverse paardenhouders!