Theo Timmerman wint eenvoudig de menwedstrijd van Assen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Theo Timmerman wint eenvoudig de menwedstrijd van Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 15:38

www.stegen.net

Theo Timmerman heeft zondag met grote afstand de menwedstrijd in Assen gewonnen. Timmerman bleef bij de vierspannen de concurrenten mijlenver voor met een totaal van 144,45 strafpunten.

Timmerman liet bij de dressuur punten liggen, maar een prima marathon bracht hem uiteindelijk de zege, voor Ton Monhemius (153,41) en IJsbrand Chardon (154,67), die nauwlettend werd gevolgd door een cameraploeg van het kinderprogramma Het Klokhuis. Op de plaatsen vier en vijf eindigden Mark Weusthof en Ad Aarts.

Bij de tweespannen was Ben Gosschalk de duidelijke winnaar met 123,88. De strijd om de tweede plaats was spannend en viel in het voordeel van Carlo Vermeulen uit. Riny Rutjes werd op minimale afstand derde. Bij de enkelspannen trok Toon Voskens aan het langste eind, al bood Christiaan Provoost goed tegenstand.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 15:46

En het was weer een fantastische wedstrijd! Misschien ook leuk om te melden dat Han Gankema eerste is geworden bij de tandems? (weliswaar van de twee combinaties maar ik heb gehoord dat de tandemrubriek zich weer bijeen gaat rapen :Y) ) en bovendien heeft hij echt geweldig netjes gereden.
En Theo Timmerman was naar mijn bescheiden mening echt in topvorm!

[edit] Voor de geinteresseerden staat de volledige uitslag HIER.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 17:02

*\o/* :D

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:22

Top van Han!! *\o/*
Rest ook gefeliciteerd :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:35

cheyentic schreef:
*\o/* :D

Gefeliciteerd :D !

balloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:50

Sabine schreef:
En het was weer een fantastische wedstrijd! Misschien ook leuk om te melden dat Han Gankema eerste is geworden bij de tandems? (weliswaar van de twee combinaties maar ik heb gehoord dat de tandemrubriek zich weer bijeen gaat rapen :Y) ) en bovendien heeft hij echt geweldig netjes gereden.
En Theo Timmerman was naar mijn bescheiden mening echt in topvorm!

[edit] Voor de geinteresseerden staat de volledige uitslag HIER.

inderdaad erg knap en netjes gereden van Han. Misschien niet de snelste tijden, maar wel respectvol naar zijn paarden gereden.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 07:18

@cheyentic Gefeliciteerd *\o/* :D
@balloon Ja ik was echt onder de indruk van hoe hij zijn paarden door de hindernissen stuurde :j Heel netjes in 1 tempo en natuurlijk zonder gepluk en geschreeuw. Hij koos voor mooie lange lijnen en heeft op die manier gewoon een topwedstrijd gereden :D

ElineThera

Re: Theo Timmerman wint eenvoudig de menwedstrijd van Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 07:55

Super netjes gereden van Theo +:)+

Cheyentic: gefeliciteerd! :D