Imke Schellekens uit Hooge Mierde weet nog niet met welk paard ze in 2012 naar de Olympische Spelen in Londen gaat. Haar paard Hunter Douglas Sunrise is namelijk al een tijdje geblesseerd en dus moet ze misschien een ander paard kiezen.
Schellekens heeft nog twee goede paarden, Hunter Douglas Toots en Hunter Douglas Tanirma. "Ik denk zeker dat Toots de concurentie met Sunrise aankan. Tanirma is iets vlakker dan Toots en heeft net iets minder uitstraling. In maart liet ze weten haar paard Toots te gaan trainen. Tot dan toe reed het paard alleen lichte tourwedstrijden.
Welk dier uiteindelijk meegaat naar de Olympische Spelen, beslist uiteindelijk de bondscoach. "Het is onzeker, spannend", zegt de amazone.
Hunter Douglas Sunrise is sinds december uit de running. Het paard liep een blessure op tijdens Jumping Amsterdam.
Wat een dom stuk. Tanirma wordt 2 keer verschillend verkeerd geschreven, Imke heeft geen keus tussen 3 paarden maar is 3 paarden aan het opleiden en hoopt dat er eentje goed genoeg zal zijn, en Sunrise raakte niet geblesseerd in Amsterdam want dat was niet in december.
tiger27
Geplaatst: 19-05-11 19:04
Maar het is toch niet zeker wie er mee gaat naar os Edward is er ook nog en hans en anky komt ook terug
Ik vraag me af of Imke wel meegaat. Ik zet mijn geld eerder op Adelina met Parcival, Anky met Upendo (zo schrijf je dat toch) en ik durf ook nog wel een plek aan Edward te geven met Sisther of met Voice (waar ik op hoop). Daarnaast gaat Hans Peter met Tango ook erg goed!