Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ravado schreef:Dan vraag ik me toch af, is er ook maar 1 reden (naast de sensatie van de sport) om het niet af te schaffen?Tis gewoon walgelijk hoevaak er dodelijke ongelukken zijn, vaker bij paard dan ruiter..
Hopen dat het verbod er snel komt..

ajockeydream schreef:En daar gaat bokt weer !!![]()
![]()
Toen ik het zag dacht ik meteen daar komt weer een rel. Alle mensen die amper/ niets van de sport afweten komen weer met hun commentaar. Terwijl ik durf te wedden dat ze nog nooit een race van dicht bij hebben gezien. En dan moeten wij onze sport maar weer verdedigen. Ja, jammer van de paarden, maar er gebeurd ook zoveel goed, maar dat komt er natuurlijk weer niet op te staan. Nee dat doen ze alleen maar bij Dressuur en spring want daar is alles heilig, ik durf te wedden dat daar meer ongeneselijke blessures in worden opgelopen. Bah Bah... ik word hier zo moe van.
geerke schreef:ajockeydream schreef:En daar gaat bokt weer !!![]()
![]()
Toen ik het zag dacht ik meteen daar komt weer een rel. Alle mensen die amper/ niets van de sport afweten komen weer met hun commentaar. Terwijl ik durf te wedden dat ze nog nooit een race van dicht bij hebben gezien. En dan moeten wij onze sport maar weer verdedigen. Ja, jammer van de paarden, maar er gebeurd ook zoveel goed, maar dat komt er natuurlijk weer niet op te staan. Nee dat doen ze alleen maar bij Dressuur en spring want daar is alles heilig, ik durf te wedden dat daar meer ongeneselijke blessures in worden opgelopen. Bah Bah... ik word hier zo moe van.
ik snap even niet waarom ik iets van die sport moet afweten om het vreselijk te vinden dat een paard zijn nek breekt...