Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mensen denken gelijk wanneer ze hun paard bij ''topruiters'' in training zetten dat ze alles te zeggen hebben. Eruit is eruit 
mister_myagi schreef:Ik vind het ook redelijk kort door de bocht. Ze hadden er op z'n minst een dierenarts naar hadden laten kijken! Vooral als hij klinisch helemaal prima was! Hij is toch al 11!
kim_hester schreef:En ohja, wie heeft er tegenwoordig nog belang bij een op 11 jarige leeftijd goedgekeurde hengst?
Waarom is deze toen niet eerder goedgekeurd?
kim_hester schreef:god ja hoor, nou succes voor ze, gaat ze veeeel geld kosten vrees ik!mensen denken gelijk wanneer ze hun paard bij ''topruiters'' in training zetten dat ze alles te zeggen hebben. Eruit is eruit
En ohja, wie heeft er tegenwoordig nog belang bij een op 11 jarige leeftijd goedgekeurde hengst?
Waarom is deze toen niet eerder goedgekeurd?

timotje schreef:Ik vind dat een hengst met een dergelijk gebrek idd afgekeurd moet worden. En na dit incident denk ik dat veel fokkers al niet meer bij hem zullen dekken. Overvulde sprongen komt regelmatig voor bij de Friezen dus in mijn op zicht zit je hier niet op te wachten. De selectie mag streng zijn. En de sprongen zouden eerder ook leeggezogen kunnen zijn, dat weet je ook niet...