Melanie Becker moet het voortaan zonder Tristan doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Melanie Becker moet het voortaan zonder Tristan doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 10:49

www.hoefnet.nl

Vorige week is de Jazz-zoon Tristan waarmee menster Melanie Becker uitkwam in de klasse 4, teruggegaan naar Spanje. De Spaanse eigenaar Daniel Gutierrez Camarillo speelde al langer met de gedachte Tristan te verkopen en heeft nu een nieuwe koper op het oog.

Tristan wordt in Spanje getest en gekeurd en wordt ingezet als enkelspan paard waarmee zijn nieuwe eigenaar een gooi wil doen richting de internationale top.

Het was vorig jaar lang onzeker of Melanie het Nederlands Kampioenschap in 2010 met hem kon rijden omdat er al eerder kapers op de kust waren. De koop ketste toen af en Melanie werd met Tristan zevende op het NK in Deurne bij de enkelspan paarden. Melanie vindt het heel jammer dat Tristan terug is naar Spanje: "Hij was inmiddels wel m’n maatje geworden, ontzettend lief en werkwillig, een hete bliksem die evenals mijn pony Sandor voor mij door het vuur gaat. Zo een krijg ik er nooit meer. Ik hoop dat ik binnenkort weer zo'n paard krijg aangeboden, want rijden met paard vind ik stiekem toch ook wel erg leuk. Dit moet dan wel voor iets langere tijd zijn want ik zou toch graag aan het WK voor de enkelspan paarden meedoen. Die hoop had ik ook met Tristan, maar helaas heeft dit niet zo mogen zijn.
Ik ga me nu concentreren op Sandor waarmee ik in september op het WK pony’s in Lipica mijn wereldtitel wil verdedigen. Hoewel ik mezelf en anderen niets meer hoef te bewijzen zou ik graag de de prestatie van Greven-Bockholt in 2009 willen herhalen.”