Maikel van der Vleuten en Sapphire derde in Valencia

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Maikel van der Vleuten en Sapphire derde in Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 14:57

www.knhs.nl

Maikel van der Vleuten is op de openingsdag van het concours hippique van Valencia, onderdeel van de Global Champions Tour, derde geworden in de belangrijkste rubriek. De Brabantse springruiter was met VDL Groep Sapphire ook foutloos in de barrage, maar hij was niet snel genoeg voor de hoofdprijs van 7360 euro.

Die ging naar de Spanjaard Manuel Añon Suarez met Baldo DS. Deze combinatie was bijna een seconde sneller dan Van der Vleuten, die bijna 3 mille kreeg. De Duitser Daniel Deusser, in Valkenswaard 'op stal' bij GCT-initiatiefnemer Jan Tops, eindigde met Cabreado als tweede. Gerco Schröder (Eurocommerce London) werd zevende.

anoushka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:22

Ben net terug uit Valencia, we zijn vandaag geweest om het bij te wonen, echt super, we zaten op de tweede rij paal naast te bak. Jammergenoeg geen fotos kunnen maken. Volgens mij zijn vandaag de nederlanders hoger geijndigt in het algemeen dan gisteren, de spanjaard heeft zich vandaag terug getrokken net zoals velen anderen. Bak was niet meer echt super, net voor de GP is er een erge stortbui geweest wardoor alles behorlijk nat was geworden

xSaarSaar

Re: Maikel van der Vleuten en Sapphire derde in Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:08

Saphirre is echt zo'n gaaf paard, ben ik echt weg van :D

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 07:19

Ik vond die Verdi ook wel een gaaf paard. Hij reed daar een mooie ronde mee *\o/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Maikel van der Vleuten en Sapphire derde in Valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 11:10

Wat heeft die Maikel een aparte stijl van springen zeg! Ik dacht bij elke landing dat hij er voorover af zou kukelen :=

Maar wel succesvol dus, en daar gaat het om :D