Ik heb geen idee of ik dit hier juist plaats? Toch zou ik het graag onder de aandacht hebben.
Vanochtend kwam ik om half 8 op stal om de paarden te voeren. Met de slaap nog in mijn ogen maakte ik de deur van de zadelkamer open en zag ik dat de tegenoverliggende deur was ingeslagen en dat gewoon alle zeven zadels weg waren. De dekjes die eronder lagen hadden ze gewoon op de grond gegooid.
Wij hebben een kleine pensionstal met zes paarden. Niet alleen mijn eigen zadel is dus weg maar ook die van al onze pensionklanten, wat echt heel erg vervelend is.
Er lagen nog twee goedkope zadels, maar blijkbaar waren die dus niet waardevol genoeg om mee te nemen. Ook stond er een KTM crossmotor, maar die is ook blijvens staan. Een gerichte zadel actie dus.
Het gaat om de volgende zadels (ik zal het updaten zodra ik van ieder zadel ook het juiste type heb)
-2x JC Saphir 17,5 inch (nog geen twee jaar oud)
-1x JC Saphir 18 inch (Nog geen twee jaar oud)
-1x Kieffer veelzijdigheid
-1x Prestige dressuurzadel ( nog geen jaar oud)
-1x Dressuurzadel merk Hulsebos 17,5 inch
-1x Westernsaddlel Montana
Voor iedereen in de buurt is dit een waarschuwing want er zijn bendes actief en ze werken snel, want de honden zijn niet aangeslagen. Mocht iemand informatie hebben dan kun je mij altijd Pb'en, dit zouden wij erg op prijs stellen!!