Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
60 paarden in een goede 3 maanden, waar over de hele wereld, alleen engeland-ierland-schotland of waar dan ook, is 20 per maand-5 per week op hoeveel paarden/starts alleen in engeland starten per dag ong 150 paarden,daarmee wil ik het niet goed praten, en natuurlijk moet er alles aan gedaan worden om het zo veel mogelijk veilig te maken,en ik weet uit ervaring dat de organisatie er alles aan doet om het zo te laten gebeuren. zou dit in Nederland zijn,dan meteen met deze sport stoppen,moet ook wel want zoveel paarden zijn er niet eens, die deze sport beoeffenen
, maar je moet eerst meer gegevens hebben wil je er iets aan kunnen doen,wereld wijd gezien, indien dat nodig mocht zijn, gr hans MrTut schreef:: , maar je moet eerst meer gegevens hebben wil je er iets aan kunnen doen,wereld wijd gezien, indien dat nodig mocht zijn, gr hans

En je moet zien hoe heel engeland hier voor de buis hangt bij die races. De reden dat er niets aan gedaan wordt, is dat er miljoenen verdient worden aan al dat gokken wat mensen hier doen. Je "hoort er niet bij" als je geen ticket hebt op een paard in bvb. de Grand National. Verschrikkelijk... Anoniem schreef:Gaan we weer hoor..![]()
Joolien schreef:Anoniem schreef:Gaan we weer hoor..![]()
Waarom Bokt, waarom moeten er over de races ALLEEN MAAR negatieve reacties geplaatst worden???!!?! Ik word hier zo moe van!!! Als het goed gaat horen we nooit wat over deze sport, nee hoor, alleen als er een paard dood gaat moeten we het op de voorpagina zetten!!
Sorry, maar ik ben heel boos over deze berichtgeving.
Mindim schreef:Ik vind het woord sport hierin niet eens meer kunnen. Niks sportiefs aan, om je paard de dood in te rijden.
En ja ze zullen vast de beste verzorging hebben en goed voer en noem het maar, maar uiteindelijk heeft het paard er geen ene mallemoer aan. Maar ach, voor dat paard tien anderen zal er wel worden gedacht. Zum kotsen.
ajockeydream schreef:Sappos schreef:Ook zonder negatieve berichten vind ik dit een WALGELIJKE sport!!
Wat is er zo wagelijk aan een paard is gemaakt voor het rennen, een paard vind het geweldig. Ooit op een renpaard gezeten of zien trainen?
Joolien schreef:waarom moeten er over de races ALLEEN MAAR negatieve reacties geplaatst worden???!!?!
Huertecilla schreef:Joolien schreef:waarom moeten er over de races ALLEEN MAAR negatieve reacties geplaatst worden???!!?!
Dat is niet zo; ben je Zenyatta alweer vergeten?
Staan wel vaker hosanna-berichten.
Zoek jij zelf eens uit hoeveel van de winnaars van races voor driejarigen 10 jaar later nog leven.
Het is nog erger als je alle deelnbemers bekijkt.
Dat is echt niet zo vrolijk.
Het kunstmatig naar voren schuiven van het dekseizoen om zo oud mogelijke driejarigen te fokken is een goed voorbeeld van wat in de racerij heel normaal is.
Zo´n veulen wordt dus binnen geboren en de eerste tijd getogen ook.
Alleen voor een geldbelang.
Daar is echt NIET positiefs voor dierenwelzijn aan