Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alice13 schreef:Ik denk dat het voor de stal/ eigenaren zin vol is maar ga mee met proudmama wat betreft de paarden. Ik denk dat het voor hen heel stressvol is geweest.
Wij hebben het heel makkelijk. Ik hoef alleen maar de stallen open te gooien de paarden lopen rechtstreeks een grote weide in waar ze veilig zullen staan van brand of dergelijke!
Alice13 schreef:Wij hebben het heel makkelijk. Ik hoef alleen maar de stallen open te gooien de paarden lopen rechtstreeks een grote weide in waar ze veilig zullen staan van brand of dergelijke!
Pashon schreef:het idee op zich is goed, maar denk dat je toch even vergeet hoe ingrijpend het is als de vlammen je om de oren slaat! het geknisper van een afbrandend gebouw enderlijke.
Een rookmachine die rook produceerd is slechts een heel klein deel van wat er aanwezig is als je stal daadwerkelijk in vlammen op gaat.
JoycexLynn12 schreef:Evelli schreef:De noodhalsters hebben de korpsen in de wagens liggen
Ze kunnen er ook 1 maken met een touw en/of halstertouw, dat heeft mijn vader geleerd geloof ik.
laura1986 schreef:Voor mij nog een reden om te kiezen voor inloopstallen.
Brandtraining met je paard kun je ook gerichter doen (zoals bij de bereden politie)
itske schreef:we hebben bij mij thuis ook een keer een oefening gehad met de brandweer maar deze mannen vroegen mij om de paarden van stal te halen ze durfden het zelf niet