Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marjan1986 schreef:wat een flauwe kul om te zeggen dat friezen voor de wagen of de slee gefokt zijn!!! Dan hoort een fjord dus ook in de bergen.... Net zoals elk paard, hebben friese paarden ook verschillende tallenten! En laat ik nou net zelf een fjord en friesXdraver in de dressuur hebben lopen. Ha ha. Maar kruisingen fries mogen niet mee doen zeker? Lijkt me wel erg leuk!
haha jij helemaal met de friesx draver
haha
marjan1986 schreef:wat een flauwe kul om te zeggen dat friezen voor de wagen of de slee gefokt zijn!!! Dan hoort een fjord dus ook in de bergen.... Net zoals elk paard, hebben friese paarden ook verschillende tallenten! En laat ik nou net zelf een fjord en friesXdraver in de dressuur hebben lopen. Ha ha. Maar kruisingen fries mogen niet mee doen zeker? Lijkt me wel erg leuk!
Johanna59 schreef:marjan1986 schreef:wat een flauwe kul om te zeggen dat friezen voor de wagen of de slee gefokt zijn!!! Dan hoort een fjord dus ook in de bergen.... Net zoals elk paard, hebben friese paarden ook verschillende tallenten! En laat ik nou net zelf een fjord en friesXdraver in de dressuur hebben lopen. Ha ha. Maar kruisingen fries mogen niet mee doen zeker? Lijkt me wel erg leuk!
[/quote
Denk dat heel veel mensen zich kapot lachen om jou opmerking!!!
Susyb schreef:marjan1986 schreef:wat een flauwe kul om te zeggen dat friezen voor de wagen of de slee gefokt zijn!!! Dan hoort een fjord dus ook in de bergen.... Net zoals elk paard, hebben friese paarden ook verschillende tallenten! En laat ik nou net zelf een fjord en friesXdraver in de dressuur hebben lopen. Ha ha. Maar kruisingen fries mogen niet mee doen zeker? Lijkt me wel erg leuk!
nee anders zouden die van jou (en die van mij zit ook een percentage vreemd bloed in) alles winnenhaha jij helemaal met de friesx draver
haha
Maar inderdaad Anders 451 is echt gemaakt voor voor de kar .. lekkere boerenknol
Johanna59 schreef:Marjan 1986: ik vind Friezen geweldig. Maar in mijn ogen zijn het geen dressuurpaarden. Het zijn paarden die dressuur lopen. Hoe goed ze ook kunnen zijn. Net zoals je met een Tinker kan springen, het wordt geen springpaard. Maar dat is niet erg toch? Mensen die een Fries kiezen om te rijden, doen dat toch in eerste instantie, omdat het een Fries is.