Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
piezze schreef:Van een paard word je inderdaad vooral armer. Desalniettemin wil ik best gratis een leuk paard, maar ik begrijp niet dat je een paard weggeeft. Iets dat je krijgt heeft vaak minder waarde dan iets waar je voor moet betalen, al is het maar een symbolisch bedrag.
piezze schreef:Misschien ben jij net de uitzondering Dennisje. Ik weet niet, vaak als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het het ook.
Rinske schreef:Helemaal mee eens, misschien moeten ze eens gaan reflecteren op hun eigen handelen voordat ze telkens huilie huilie gaan doen.
clau schreef:Ben ooit bij die mensen geweest en was daar verliefd geworden op een vos met burggraaf bloed, moest toen een hoop geld kosten en liep slecht vanwege het altijd op stal staan, wat niet de heer van hoek zijn schuld was, maar de stalling waar hij stond..
Hij had me kunnen bellen over dat paard....ik had het graag opgevangen.
Nimber schreef:Niet mee in zee gaan met deze mensen. Ze zijn niet te vertrouwen en hebben hier nog steeds flinke rekeningen open staan! Diverse andere bokkers hebben helaas dezelfde ervaringen als ik ook heb