Waarom zouden alleen je familie en vrienden op bezoek mogen komen als je een been gebroken hebt? Een kat of hond aan de rand van het ziekenhuisbed kan ook een genezend effect op zieke mensen hebben. Daarom mogen dieren soms op bezoek komen in het ziekenhuis. Maar een paard op ziekenbezoek is ook niet de bedoeling.
Op het eiland Hawaii stond iemand er helemaal niet bij stil dat het misschien wel vreemd is om op ziekenbezoek te gaan met een paard. De man stond met het paard in de lift naar de derde verdieping, toen een beveiligingsagent en de hoofdzuster van het Kauai Ziekenhuis op Hawaii hem staande hielden. De man vertelde dat hij op bezoek ging bij zijn vader die de eigenaar van het dier was. Maar die ontkende dat vervolgens. De zoon -die onder invloed leek van het een of ander- en het paard werden door de beveiligingsagent naar buiten geleid.
Een woordvoerder van het ziekenhuis gaf aan dat het ziekenhuis wel een dierenbezoekuur heeft, maar dat dat alleen geldt voor kleine huisdieren zoals honden en katten. De gezondheidsinspectiedienst onderzoekt hoe de man zomaar met een paard naar binnen kon lopen: de veiligheidsmaatregelen in het ziekenhuis worden aangescherpt. De man krijgt geen straf, maar de volgende keer kan hij beter een bloemetje of een fruitschaal meenemen.
wel jammer dat het niet kan al zou ik bijvoorbeeld in het ziekehuis liggen en ik meot er voorlopig nog blijven (chronis ziek hoe je het ook schrijft) dan zou het me wel helpen al zou ik me paard nog kunnen zien
maar ik snap ook wel dat je neit zomaar een paard in een ziekehuis kan meer nemen
Primula
Geplaatst: 26-03-11 08:55
Is dat geen nieuwsbericht van al enkele jaren geleden? Ik had dat verhaal al eens gehoord Was het ook niet zo dat hij dan nog eens met het verkeerde paard aankwam?
Hahahaha Geweldig! Hebben de zieken daar ook even een verzetje gehad
DinkieToy
Geplaatst: 26-03-11 09:00
Dan zou ik spontaan weer beter zijn, als mijn paard naast m'n ziekenhuisbed zou staan Zie 't al voor me Denk dat m'n merrie met een bakje muesli wel te paaien is om in de lift te duiken
Toen een vriendin in het ziekenhuis lag heeft ze net zo lang gezeurd tot ze beneden liggen mocht. hebben we de pony gewoon voor het raam geparkeerd:D iedereen vond het prima:D
sanneloveyou
Geplaatst: 26-03-11 12:17
Sietara schreef:
Toen een vriendin in het ziekenhuis lag heeft ze net zo lang gezeurd tot ze beneden liggen mocht. hebben we de pony gewoon voor het raam geparkeerd:D iedereen vond het prima:D
hahahahaaa leuk iedee
Jennasilver
Geplaatst: 26-03-11 12:20
Grappig bericht. Paard in de lift hoe krijgt hij het voor elkaar. Dat dat paard het allemaal best vond.