Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Marinke_ schreef:En niemand van stal die even naar die pers is gelopen en is gaan vragen wat ze komen doen? Of ze het juiste land gewezen?
Bewijst wel weer wat voor foutieve informatie er naar de pers kan gaan wat weer uitgezonden word en je zo hele rare verhalen krijgt waar gewoon niks van klopt. Vind het echt erg wat er is gebeurd zoals hier in dit topic staat, kan me alleen niet bij hoe zo iets nou weer kan gebeuren?
Ik bedoel, toen ik 15 was (en vriendinnen van mij zag ik het ook niet snel doen) gingen echt niet een veeel oudere man versieren. Nog niet eens een jonge vent van 20 btw. Ik snap ook niet hoe zo iets nou kan gebeuren eerlijk gezegd...... ik bedoel een meid van 15 kan toch wel nadenken en als het degelijk zonder enige dwang of iets is gebeurd dan lijkt me dat iedere weldenkende 15 jarige toch slim genoeg is om dingen van zich af te houden of dingen die niet pluis zijn snel genoeg in de gaten heeft...??
Abra_ schreef:Blijkbaar zouden de meisjes het deels zelf uitgelokt hebben.. maar wat er van waar is weet ik niet...
Abra_ schreef:Blijkbaar zouden de meisjes het deels zelf uitgelokt hebben.. maar wat er van waar is weet ik niet...