Gelderse hengstenstapel uitgebreid met W V Saron

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Gelderse hengstenstapel uitgebreid met W V Saron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 14:33

www.kwpn.nl

Na afloop van het vijfdaags onderzoek in Stegeren is de Gelderse hengst W V Saron (Creool x Zichem) ingeschreven in het stamboek. W V Saron is gefokt door W. van Sijpveld en in eigendom van I. Jacobs. De in 2003 geboren W V Saron valt binnen de Gelderse populatie op door zijn uitstekende sportprestaties in verschillende disciplines. Zo heeft hij een indrukkwekkende springcarriere opgebouwd en wordt hij sinds kort in de Z1-dressuur uitgebracht, hetgeen bij de eerste start al geresulteerd heeft in overwinningen met winstpunten.

W V Saron’s grootmoeder Zarona (v.Irak) bracht de internationale Grand Prix springpaarden Tepic la Silla (v.Akteur), Shurlands Governor (v.Akteur) en Hilton (v.Notaris). W v Saron komt ter dekking te staan bij Jan en Ellen Klomphaar

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 14:52

Saron heeft misschien niet het meest mooie model echter hij presteerd super en hierdoor blijft het waardevolle Akteur bloed via de onderschatte hengst Creool wel beschikbaar

Anoniem

Re: Gelderse hengstenstapel uitgebreid met W V Saron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 15:40

Qua model en beweging ben ik er ook niet zo weg van, maar karakter is top en ik heb hem laatst zien springen en dat deed hij toch opvallend goed! Ik hoop dat hij wat merries krijgt, ben benieuwd naar de veulens.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 15:49

Super karakter en super springbloed binnen de Gelderse hengstenstapel!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 16:25

Top dat we op deze manier meer bloedspreiding kriijgen en springvermogen kunnen toevoegen.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:08

Ik denk dat we zeker blij moeten zijn met deze hengst om genoemde redenen. :)

Ramzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:45

Helaas dat casaron nog niet goedgekeurd is.. Hij heeft de test moeten staken vanwege een dik been. Maar de al niettemin is dit ook een goede hengst. Mijn merrie komt bij hun vandaan ook erg leuke mensen!