Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
XLeandrosX schreef:Ik snap niet dat mensen zich zo druk maken over een paardendrol. Op een trotoir snap ik dat maar op de weg.... Btje overdreven.
XLeandrosX schreef:Ik snap niet dat mensen zich zo druk maken over een paardendrol. Op een trotoir snap ik dat maar op de weg.... Btje overdreven.
XLeandrosX schreef:Is het daar dan zo druk dat er zoveel poep ligt?
Cayenne schreef:Yviertje schreef:Afstappen om het opzij te vegen is voor sommige ook geen optie, omdat ze er anders niet meer opkomen.
Maar als je er niet meer op kunt komen hoor je imo ook niet buiten te rijden.
Er zijn wel meer situaties in waar je misschien af moet stappen buiten.
Sleeper schreef:XLeandrosX schreef:Is het daar dan zo druk dat er zoveel poep ligt?
Geen idee, het was maar een voorbeeld. Ik vind hondenpoep ook ronduit smerig, dus ik kan me voorstellen dat mensen zich ook storen aan paardenpoep. Jammer dat mensen die zelf het onderwerp van zo een gesprek zijn zelf niet zien dat ze voor overlast zorgen.
DeHP schreef:Ik lees al een paar keer dat mest op de gewone weg niet gevaarlijk is, maar denken jullie dan ook nog even aan de motor rijders? Tussen mesthopen door slalommen is niet echt prettig, en er doorheen kan op gevaarlijke slip partijen uitlopen.