Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisann__ schreef:Je zou maar, echt, op duiven aan het jagen zijn en je wordt door een groepje kinderen voor de rechter gesleept omdat hun denken dat je op hun schoot.
Alsof er ook echt mensen zijn die voor de gein kinderen neer gaan schieten.. Oké je hebt gekken in de wereld, maar dit lijkt me sterk.
xlovelove schreef:Lisann zoals je zegt er zijn gekken in de wereld. Ik kijk er totaal niet raar van op.. Er gebeuren tegenwoordig alleen maar zulke vreemde dingen..
Lisann__ schreef:xlovelove schreef:Lisann zoals je zegt er zijn gekken in de wereld. Ik kijk er totaal niet raar van op.. Er gebeuren tegenwoordig alleen maar zulke vreemde dingen..
Er zijn indd gekken in de wereld, maar je hebt ook genoeg kinderen die ruzie's, verkrachtingen en mishandelingen verzinnen.
Je weet het natuurlijk nooit, maar volwassenen weten als ze kinderen neerschieten ze in de bak belanden, kinderen denken daar niet bij na als ze zoietz verzinnen.
Maarja, zeker weten doe je het nooit. Als de man het echt gedaan heeft verdiend hij ook goed gestraft te worden. Ik hoop dat de juiste berecht wordt.
Lisann__ schreef:Er zijn indd gekken in de wereld, maar je hebt ook genoeg kinderen die ruzie's, verkrachtingen en mishandelingen verzinnen.
Je weet het natuurlijk nooit, maar volwassenen weten als ze kinderen neerschieten ze in de bak belanden, kinderen denken daar niet bij na als ze zoietz verzinnen.
Maarja, zeker weten doe je het nooit. Als de man het echt gedaan heeft verdiend hij ook goed gestraft te worden. Ik hoop dat de juiste berecht wordt.