De Grote Prijs van het CSI Braunschweig is ten prooi gevallen aan Marco Ku'tscher. De Duitser was met de royaal galopperende Westfaler Allerdings (v. Arpeggio) iedereen te snel af in een spetterende barrage. Wereldtoppers Marcus Ehning (Sabrina) en Rolf-Göran Bengtsson (Quintero la Silla) ondernamen een verwoede poging, maar kwamen toch tekort. Eric van der Vleuten was de enige Nederlandse vertegenwoordiger in de barrage. Met een in het basisparcours fenomenaal springende VDL Groep Utascha SFN (v. Lux) liep de man uit Mierlo in de beslissende omloop tegen een balk aan. Verder dan plek zeven kwam het duo daardoor niet.
Ik dacht dat dit een flauwe post was van een random-bokker.. Er staat overigens bovenaan 'Marco Kutscher' oid, in je Internet Explorer rand.. Het is bokt-censuur, waarschijnlijk om 't woordje 'kut'.
Veulen84
Geplaatst: 13-03-11 17:07
Humor
Anoniem
Geplaatst: 13-03-11 17:08
Die titel Haha
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-03-11 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, mijn censuur staat nooit uit omdat het anders niet duidelijk is waar ik namen en woorden moet editten voor de voorpagina Bart heeft ooit een poging gedaan om de censuur uit te zetten op de voorpagina, maar dat is blijkbaar alleen voor de nieuwsredactie zelf gelukt Ach, hij heeft nou eenmaal zijn naam niet bepaald mee