Steffen Peters ook succesvol tijdens de kur op muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Steffen Peters ook succesvol tijdens de kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 09:49

www.horsetelex.nl

Met de hoogste Kür-score die ooit in Wellington, Florida is vergeven, won Steffen Peters gisteravond de eerste omloop van de World Dressage Masters. Tinne Vilhelmson en Tina Konyot verwisselden ten opzichte van de Grand Prix van plaats.

Hoewel Christa Laarakkers zich gisteren niet voor de Kür had geplaatst, behoorde zij met Divoza Horseworld Ovation bij de World Dressage Masters wel tot de zeven combinaties die Kür reden. De amazone uit Winschoten verzamelde 71.88% en eindigde als zesde, achter Anne van Olst die met Exquis Clearwater op 73.10% uitkwam.

Steffen Peters liet Ravel op de tonen van 'Sympathy for the devil' en 'Viva la vida' naar 84,55% dansen, zo hoog was er in Wellington nog nooit gepunt. Tinne Vilhelmson schoof met haar bewegingswonder Favourit een plaatsje op (77,975%) en verdrong Tina Konyot met Calecto V naar 76,775%.

Eerder op de dag hadden negen combinaties de Special gereden. Daarvan was de Pool Michael Rapcewicz met Randon de beste (69,771%).
Klik hier voor uitslagen.

Verwant artikel:

[VN] Steffen Peters wint eerste WDM wedstrijd van dit seizoen

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 10:03

Fijn om te zien dat Ravel weer een beetje van zijn oude enthousiasme terug lijkt te krijgen. Dat was de afgelopen tijd wel eens anders vond ik.
Mooie drafstukken gezien en zijn galop blijft er 1 van kippenvel niveau.
Wel jammer dat er wellicht door de hoge moeilijkheidsgraad nog storende fouten in sluipen.

Michael1104

Re: Steffen Peters ook succesvol tijdens de kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 11:54

jammer dat het binnen is, ik heb die hal niet eens gezien toen ik daar een paar jaar geleden was haha

ik vind de stuk pirouette/piaffe/uitgestrekte stap wel knap

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:04

Ziet er goed uit, alweer beter als kentucky! Ik vind die gebroken lijn in galop om de pas echt geweldig.

rensie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 15:34

Raval is z'n robust paard :9
Galop is erg sterk