Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kleinvosje schreef:Nou ja zeg, wat een ontzettend hoog van de toren af blazende persoon is dat zeg. Heb het artikel gelezen, het gebeurde tijdens het losrijden. Kan gebeuren, hoort bij de sport. Om er dan maar meteen van uit te gaan dat ze daarmee de eerste prijs verloren, vind ik heel ver gaan. Voor het zelfde geld had ie een balk gehad en ook niet gewonnen...
@Nelis, dat geld is pas later geretourneerd, de ban werd volgens mij uitgedeeld toen het prijzengeld aan de deelnemer overhandigd werd.
nelis schreef:kleinvosje schreef:Nou ja zeg, wat een ontzettend hoog van de toren af blazende persoon is dat zeg. Heb het artikel gelezen, het gebeurde tijdens het losrijden. Kan gebeuren, hoort bij de sport. Om er dan maar meteen van uit te gaan dat ze daarmee de eerste prijs verloren, vind ik heel ver gaan. Voor het zelfde geld had ie een balk gehad en ook niet gewonnen...
@Nelis, dat geld is pas later geretourneerd, de ban werd volgens mij uitgedeeld toen het prijzengeld aan de deelnemer overhandigd werd.
Zou die ban dan nu nog van kracht zijn? want geld is geretourneerd?
nelis schreef:In het gehele artikel staat dat ze het geld geretourneerd hebben.
Vind het wel een beetje zwak om een ruiter een ban op te leggen.
. Ik kan overigens nergens vinden hoe oud die Thijs is? Waarom bemoeit zijn ma zich er uberhaupt mee? Sofy schreef:De ban is in mijn ogen volledig terecht. Zo gedraag je je niet naar andere mensen toe.
Maar wel een beetje jammer dat het schijnbaar de moeder was die zich misdroeg, maar dat de zoon er voor gestraft wordt. Misschien kunnen ze beter de moeder een ban opleggen. Ik kan overigens nergens vinden hoe oud die Thijs is? Waarom bemoeit zijn ma zich er uberhaupt mee?
kleinvosje schreef:Jawel, maar er staat in het artikel niet duidelijk hoe die moeder tekeer gegaan is, misschien heeft ze wel gedreigd o.i.d. . Tja, dan zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen en dat geld afgeven.
Het verhaal zal nog wel een staartje krijgen in de vorm van het tuchtcollege van de KNHS.
Sofy schreef:De ban is in mijn ogen volledig terecht. Zo gedraag je je niet naar andere mensen toe.
Maar wel een beetje jammer dat het schijnbaar de moeder was die zich misdroeg, maar dat de zoon er voor gestraft wordt. Misschien kunnen ze beter de moeder een ban opleggen :D. Ik kan overigens nergens vinden hoe oud die Thijs is? Waarom bemoeit zijn ma zich er uberhaupt mee?