Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jaren geleden heb ik bij ons in emmen 4 kamelen op het kruispunt van de rondweg gevonden s'ochtends vroeg. halsters om met touwen eraan,en ik dus met die kamelen op pad terug naar t circus wat vlakbij stond. de kamelen wilden niet echt,maar toch gelukt
heb een kwartier staan kloppen op ramen en deuren vd wagens,en staan roepen. niemand die kwam kijken en heb die kamelen dus maar weer in hun onveilige cirkeltje gezet en ben afgedropen.. circuslui maken zich niet zo druk denk ik, ook niet om de veiligheid van hun dieren
Sjors493 schreef:ik vind dat circussen met dieren gewoon per direct gesloten moeten worden!!! die dieren hebben het (bijna) altijd slecht. vooral wilde dieren die horen in de natuur niet in een hokje van 10mx2m bijv. in de natuur hebben ze een veel groter 'hokje'.. dus dit zal altijd zolang er mensen naar circussen met wilde dieren gaan zal dit altijd blijven bestaan! laats was het ook weer mis met een tijger en kamelen geloofik is een kameel gestorven en de andere was met zijn poot in een pin gevallen?