http://www.knhs.nl
Sanne Vos en haar pony TC Champ of Class Dvb (v. Champion de Luxe) zijn opnieuw winnaar van een competitiewedstrijd om de KNHS-Imperial Riding Cup. Na de winst in Uden won de combinatie ook de wedstrijd bij De Kroo Ruitersport in Nieuw en Sint Joosland.
Van de 33 combinaties die van start gingen won Sanne Vos met een percentage van 74,35%. "Hij voelde heel fijn, het leek allemaal vanzelf te gaan." TC Champ of Class Dvb is nu driekwart jaar onder het zadel bij Sanne en is in eigendom van Coby van Baalen. "Met Just You ’n Me zit ik al in het A-kader en ik hoop dit jaar het Europees Kampioenschap in Polen mee te mogen rijden." Met Just You ’n Me (v. Pion) reed zij naar een derde plek met een score van 68,24%. Hiermee volgde ze Febe van Zwambagt en Prince Z (v. Make My Day) met een klein verschil op. Febe behaalde haar tweede plaats met 68,61%. In de tussenstand na vier wedstrijden gaat Febe aan de leiding.
De beste 16 combinaties verdienen met hun prestatie punten waarmee zij kans maken op een plek in de finale tijdens Outdoor Gelderland. De volgende competitiewedstrijd vindt plaats op de terreinen van de Sunrise Stables in Assen op 9 april 2011.
Kalender KNHS-Imperial Riding Cup 2010/2011:
Zaterdag 9 april 2011, Sunrise Stables in Assen
Zaterdag 28 mei 2011, Paardensportcentrum Gert van den Hoorn in Kootwijk
Zondag 12 juni 2011, finale tijdens Outdoor Gelderland in De Steeg