Henk van de Pol doet goede zaken in Sunshine Tour

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Henk van de Pol doet goede zaken in Sunshine Tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 11:43

www.horses.nl

In de zogeheten Sunshine Tour in het Spaanse Vejer de la Frontera won Henk van de Pol gisteren de Big Tour B van 1.40m. Met Flicka (v. Carabas) reed hij op dit driesterrenconcours een foutloze barrage en zette de snelste tijd neer van 22,6 seconden. De Spaanse Natalie Golding werd tweede met Tini Candy binnen 23,09 seconden. Met Del Fuego eindigde de Brit Peter Murphy als derde. Deze combinatie bereikte de eindstreep in 23,2 seconden.

Maar liefst 48 van de 96 combinaties reden een foutloze omloop en plaatsten zich voor de barrage. In de barrage zelf wisten 33 ruiters foutloos rond te komen. In deze rubriek eindigde Roelof Bril met Waikiki op de negentigste plaats. Hij had in de omloop 10 strafpunten. Later die dag deed hij het beter. In de Big Tour C, eveneens een 1.40m-parcours maar zonder barrage, reed hij Warwick naar de 22e plaats in een foutloze ronde binnen 76,9 seconden. De overwinning in deze rubriek werd gedeeld door de Brit William Funnell met Beowulf en de Zwitser Steve Guerdat met Brustor Boy of Kann. Beide combinaties reden foutloos in precies 58 seconden.

Klik hier voor uitslagen.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:12

Beowulf (ex Asjemenou JHZ, Artos z x Aladin Z, gefokt bij Dirk Slootmaeckers in Westerlo) is super bezig!
Vorig weekend al een 2de, 5de en 1ste plaats en gisteren opnieuw een eerste!
Super!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:37

de sunshine tour! ik wist dat ik dat van ergens kende .
daar ben ik vorig jaar in het begin van de zomer met Karin Donckers mee naar toe geweest, maar toen was het eventing daar!
super mooie terreinen daar echt niet normaal !