Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nehhhh dan is ze wel heel ver van huis
crazycactus schreef:Mmmm de mijne zal t toch niet wezen henehhhh dan is ze wel heel ver van huis
crazycactus schreef:Mmmm de mijne zal t toch niet wezen henehhhh dan is ze wel heel ver van huis
Maar goed die staat dus nog waar ze hoort lees ik
Sammie schreef:Een Shetland pony heeft de politie donderdagnacht een hoop werk bezorgd. Het dier was uitgebroken en liep vrij rond op de Electronicaweg in Stadskanaal. Meerdere pogingen van agenten om de eigenwijze viervoeter te vangen liepen op niets uit.
Na enige tijd wisten de agenten het edele dier te vangen.

mar_fay schreef:Sammie schreef:Een Shetland pony heeft de politie donderdagnacht een hoop werk bezorgd. Het dier was uitgebroken en liep vrij rond op de Electronicaweg in Stadskanaal. Meerdere pogingen van agenten om de eigenwijze viervoeter te vangen liepen op niets uit.
Na enige tijd wisten de agenten het edele dier te vangen.
altijd positief blijven he
ik had wel wat andere benamingen kunnen bedenken voor een ontsnapte shet
xSiep schreef:Sammie schreef:Een Shetland pony heeft de politie donderdagnacht een hoop werk bezorgd. Het dier was uitgebroken en liep vrij rond op de Electronicaweg in Stadskanaal. Meerdere pogingen van agenten om de eigenwijze viervoeter te vangen liepen op niets uit.
Na enige tijd wisten de agenten het edele dier te vangen.ik had wel wat andere benamingen kunnen bedenken voor een ontsnapte shet