Organisatie NIC Zuidlaren betaalt subsidie toch weer terug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Organisatie NIC Zuidlaren betaalt subsidie toch weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 09:41

www.stegen.net

De organisatie van het Noordelijk Internationaal Concours (NIC), dat voorheen in Zuidlaren werd gehouden, betaalt 17.000 euro terug aan de gemeente Tynaarlo. Daarmee komt een einde aan een slepend conflict.

In 2009 vorderde de gemeente een subsidie van 20.000 euro terug van het NIC, omdat volgens de gemeente de subsidievoorwaarden niet waren nageleefd. NIC had het geld op een andere manier besteed dan was afgesproken. Het ging onder andere over de huur van tijdelijke stallen, terwijl volgens de subsidieverleners was afgesproken dat de stallen zouden worden aangekocht. Het NIC-bestuur heeft een aanzienlijk deel van de vordering nu terugbetaald.

mistid

Re: Organisatie NIC Zuidlaren betaalt subsidie toch weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 09:51

Wanneer komt er een einde aan dit gedonder en organiseren ze het NIC weer gewoon in de PBH...

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 09:59

Inderdaad!

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:04

Zag toevallig vorige week in de krant dat het dit jaar weer word gehouden, maar wel weer in Assen. Vind ik niet erg, mooi op het fietsje heen.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 11:52

En ik heb weer gehoord dat 'alles' terug komt naar Zuidlaren. Oa dus de Horesca, landbouw en bouwvakbeurs en dus ook het concours...

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 11:55

Kijk maar op de site daar staat het duidelijk op vermeld en ook in stuk van dagblad van het noorden stond dit.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 12:55

Ik ben voor een NIC in Assen en een JIZ in Zuidlaren... 2 mooie concoursen in t noorden!
Maar wat een gedoe zeg... pfff

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 13:56

Jemawi schreef:
En ik heb weer gehoord dat 'alles' terug komt naar Zuidlaren. Oa dus de Horesca, landbouw en bouwvakbeurs en dus ook het concours...

Klopt, dat gaat weer rond. Hoop het zo! Vooral het ruiterbal was beregezellig!

Miccamaaike, NIC hoort in Zuidlaren, laat ze er maar een JIA van maken in Assen. :)

miccamaaike

Re: Studenten blaten en roddelen, rijden en borrelen - Part V

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 08:23

Ik vind het prima ;)

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:37

mistid schreef:
Miccamaaike, NIC hoort in Zuidlaren, laat ze er maar een JIA van maken in Assen. :)

Helemaal mee eens, ik zou het geweldig vinden als NIC Zuidlaren weer terugkwam *\o/*
Ben ook wel helemaal klaar met dat gezeur rondom de PBH, trouwens. Het takelt steeds verder af, er wordt zo te zien echt niks aan onderhoud gedaan en ik vind het een puist op de leuke dorpskern van Zuidlaren :o Maak er maar weer een mooi, fris, nieuw evenementencentrum van met een AH XL erin (ohjee met zo'n uitspraak schop ik veel Zuidlaarder ondernemers voor de schenen denk ik :+ ) en een minimaal jaarlijks terugkerend hippisch evenement als NIC! (Een soort Equitana vind ik ook wel wat trouwens.. of loop ik nu te hard van stapel? :))