Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabbientje schreef:HLPhoto schreef:Eigenlijk slecht dat iets kostbaars als een zadel nog geen serienummer heeft.
De meesten hebben wel degelijk serienummers hoor.
Van Kieffer en Euroriding weet ik het zeker dat die serienummers hebben.
Alleen kijken de meeste mensen daar niet naar.
Crista schreef:Ben benieuwd waar die caravan precies stond, kom namelijk uit die omgeving
Wel mooi dat de zadels zijn gevonden, mochten ze inderdaad afkomstig van diefstal zijn.
Nu de daders nog te pakken zien te krijgen, al denk ik dat dat niet gaat lukken....
Politie haaglanden gaat het idd druk krijgen... Je zal maar specifieke kenmerken vanje zadel moeten geven zeg haha, ik kom voor mijn zadels niet verder als: het merk en type, en dan misschien nog soort singel en zadelhoes maar meer toch niet haha wordt nog een leuke puzzel dus!
01San schreef:Zoooooooo goed nieuws
Wat raar een caravan midden in een weiland
Suus_ schreef:01San schreef:Zoooooooo goed nieuws
Wat raar een caravan midden in een weiland
Waar ik paar jaar stond, ja een vrij grote wei naast een vrij grote pensionstal in Delfgauw, had persoon 1 jaren geleden een caravan gekocht om haar spullen in op te slaan, die staat er nu nog steeds, zie je niet vanaf de weg.
Persoon 2 kwam later en vond het ook wel een goed idee, dus zodoende, 2 caravans op de wei.
Persoon 1 was zo gek als 20 deuren en heeft ook veel van mij (wellicht ook andere weigenoten) gejat. Ik zou niet verbaast zijn als zij er wat mee te maken zou hebben.
Ben benieuwd of het echt hier is of niet. Ken hier in de omgeving niet meer van zulke plekken, naast de maneges/pensions.
sonja8 schreef:Een week of 2 geleden zijn bij een wedstrijd in, ik dacht Naaldwijk, zadels en hoofdstellen gestolen. Wellicht komen ze daar vandaan? Het zou wel goed nieuws zijn als je te horen krijgt dat je zadel terug is gevonden!
HLPhoto schreef:Eigenlijk slecht dat iets kostbaars als een zadel nog geen serienummer heeft.
Cayenne schreef:Dat is wel heel dom danSabbientje schreef:Ik wilde al zeggen..De meesten hebben wel degelijk serienummers hoor.
Van Kieffer en Euroriding weet ik het zeker dat die serienummers hebben.
Alleen kijken de meeste mensen daar niet naar.
Mijn Passier Grand Gilbert had aan de binnenkant en onderkant een serienummer en een registratienummer,
en was daaronder ook geregistreerd bij mijn verzekering.
Stephanie_W schreef:Ken hier in de omgeving niet meer van zulke plekken, naast de maneges/pensions.