Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fransje_70 schreef:Met een longeerlijn lopen is helemaal niet gek bedacht, als paard ervan door schiet heb je er meer aan dan aan een halstertouw. Je kan t ongelukkig treffen, bijv dat je even niet oplet, je stapt op je longeerlijn, net op dat moment schiet t paard ervandoor die je dan hardhandig omtrekt, zoiets zie ik dan wel voor me bij een dubbele beenbreuk...
), en jij dus al (zit)ski-end er achteraan getrokken wordt heb je weinig kans om je voet er weer uit te krijgen.. In mijn gevallen was het achteraf zeer komisch, vooral als er mensen waren die het evt zagen gebeuren
(gelukkig waren die er niet..!) Dit is wel even een pijnlijk "foutje".. 
trekruiter schreef:Met behulp van 2 ruiters,het been zomaar op zijn plaats getrokken(niet doen ,aub).
en dan op het paard geklauterd,toch nog eens de hindernis gesprongen,en dan in stap ,naar de belgische grens,en daar in de ambulance.
ik heb er niets aan over gehouden,maar ik denk te weten hoe een vrouw zich voelt,tijdens de bevalling.
Mag ik zeggen, knap hoor! Mij hadden ze eerst ter plekke knock-out mogen slaan voor ze zoiets probeerden
. Fransje_70 schreef:Met een longeerlijn lopen is helemaal niet gek bedacht, als paard ervan door schiet heb je er meer aan dan aan een halstertouw. Je kan t ongelukkig treffen, bijv dat je even niet oplet, je stapt op je longeerlijn, net op dat moment schiet t paard ervandoor die je dan hardhandig omtrekt, zoiets zie ik dan wel voor me bij een dubbele beenbreuk...