Dortmund: Werth sluit kwalificatie winnend af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Dortmund: Werth sluit kwalificatie winnend af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 11:23

Nieuwsredactie

De Duitse dressuuramazone Isabel Werth heeft vanochtend de kwalificatie voor de Grand Prix Special winnend afgesloten met een percentage van 76.17%. Voor deze proef zadelde Werth de 10-jarige ruin El Santo NRW. Op de tweede positie eindigde Victoria Max-Theurer met de hengst Augustin OLD. Deze combinatie behaalde een score van 74.17%. Derde werd Ulla Salzgeber met Herzruf's Erbe was met de 12-jarige vosruin goed voor 72.77%.
De enige Nederlander die de tocht naar de Oosterburen waagde was Sander Marijnissen. Marijnissen en zijn paard Moedwill moesten al vroeg, in de eerste groep, aan de start verschijnen vanochtend. De combinatie kreeg van de juryleden uiteindelijk 68,51% toebedeeld. Dit was uiteindelijk goed voor een 7e plaats in de uitslagenlijst. Hiermee kwalificeerden zij zich voor de Grand Prix Special van morgen.
De andere combinaties die zich kwalificeerden zijn Christoph Koschel (Donnperignon), Valentina Truppa (Eremo del Castegno), Vicky Smits-Vanderhasselt (Daianira van der Helle) en Hubertus Smidt (Dark Diamond).

Klik hier voor de uitslagenlijst.

DromenLies

Re: Dortmund: Werth sluit kwalificatie winnend af

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 11:49

Die Moedwill is toch zo'n leuke bok en Marijnissen ben ik ook echt fan van! Ben benieuwd hoe het morgen zal verlopen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:45

Iedereen moet echt gaan opassen voor dat nieuwe paard van Isabel, hij doet het nu al heel erg goed.

clarence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:08

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:44

HorseTimeXL schreef:
Iedereen moet echt gaan opassen voor dat nieuwe paard van Isabel, hij doet het nu al heel erg goed.

En ze heeft er wel meer die staan te trappelen om op dat niveau mee te mogen lopen.
Ze heeft echt een droom van een sponsor en een, in mijn ogen, super systeem om paarden op te bouwen.

Maar een El Santo is nog steeds geen Parzival hoor...

Trouwens, de 70% van Vicky Smits vind ik wel écht super!
Nog goed wat km's maken die combinatie en dat kom helemaal goed!

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:49

Vicky Smits is zeker super, ze is dan ook nog eens zwanger( bijna 6 mnd denk ik).

Wanneer is het vervolg van deze wedstrijd?

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 19:07

Het is idd super van Vicky :D

Ik ga proberen om morgen de special te volgen

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 19:27

Potverdriedubbie's! Die El Santo en Isabell gaan lekker zeg! Duurt niet lang meer en die gaat ook meedoen om de medaille's.