Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianLady schreef:Tja het wordt op het filmpje al gezegd he. Ze ontvangen 350 dollar voor elk gevangen paard. Wat kan hun het dan schelen of het oud of jong is![]()
Amerika, .... soms
. Ik snap niet waarom mensen zich toch altijd overal mee moeten bemoeien, nu jagen ze dat arme beest letterlijk de dood in, een paard alleen overleeft het gewoon niet
. Leentje_ schreef:ik vind het ook niet kunnen dat ze oude paarden vangen .. en zeker niet op zo'n manier
er staat in het artikel dat er teveel paarden zitten daar dus dan vind ik het op zich wel goed dat ze er iets aan doen .. en als je een mustang adopteert blijft die 2jaar in het bezit van de overheid, en die controleren dan of je er goed voor zorgt en dan pas is het jouw eigendom, dus vind het op zich geen slecht systeem zo kunnen ze controleren of men wel goed voor de paarden zorgt

Celiien schreef:Opzich is het systeem wel kloppend..
maar hoezo teveel paarden? dat punt snap ik niet helemaal
ze hebben toch in principe geen last van ze? of moeten ze weer zonodig alles gaan bebouwen
En als je ze dan gaat vangen.. wats er mis met t opjagen op andere paarden zodat ze een kraaal binnenkomen? tuurlijk opjagen blijft opjagen.. maar of je dat doet met 'mechanische beesten' of soortgenoten is nogal een verschil

) erbij in HMA's en bezuinigingen zeker niet beter op...helikopter is goedkoper/sneller als wrangler. Celiien schreef:Leentje_ schreef:ik vind het ook niet kunnen dat ze oude paarden vangen .. en zeker niet op zo'n manier
er staat in het artikel dat er teveel paarden zitten daar dus dan vind ik het op zich wel goed dat ze er iets aan doen .. en als je een mustang adopteert blijft die 2jaar in het bezit van de overheid, en die controleren dan of je er goed voor zorgt en dan pas is het jouw eigendom, dus vind het op zich geen slecht systeem zo kunnen ze controleren of men wel goed voor de paarden zorgt
Opzich is het systeem wel kloppend..
maar hoezo teveel paarden? dat punt snap ik niet helemaal
ze hebben toch in principe geen last van ze? of moeten ze weer zonodig alles gaan bebouwen
En als je ze dan gaat vangen.. wats er mis met t opjagen op andere paarden zodat ze een kraaal binnenkomen? tuurlijk opjagen blijft opjagen.. maar of je dat doet met 'mechanische beesten' of soortgenoten is nogal een verschil