Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Wat jammer dat hij ermee moet stoppen, dit is toch de man die zijn paarden langs het spoor had staan bij de toegangsweg naar de oude locatie van manege de hoge devel?

)
) klinkt regelmatig.stef schreef:Leuk om te zien...
Vroeger reden ze in alblasserdam ook altijd met de wagen, regiogenoten die weten of ze dat nog doen? (ik woon er niet meer)
Ik zie 2 filmpjes, 1 van nu en 1 van 2 jaar terug. Daarop zie ik welliswaar wellicht een oud paard (gebaseerd op zijn grijze hoofd) maar een paard wat er verder prima uit ziet. Ok zijn hoefgeklepper () klinkt regelmatig.
Het is gewoon een leuk berichtje, hoop niet dat dat weereens verzand in allemaal negatief gebeuren
Hoop dat ie nog vele jaren tegemoet gaat met zn paarden
Tobila schreef:Charaz schreef:Wat jammer dat hij ermee moet stoppen, dit is toch de man die zijn paarden langs het spoor had staan bij de toegangsweg naar de oude locatie van manege de hoge devel?
Inderdaad! Ik fietste er altijd langs op weg naar de manege, toen ik nog een tiener was![]()
Hij had toen 2 fjorden, genaamd Puckie en Truus, wat ik me nog kan herinneren. Toen Puckie overleden was, heeft hij die vos gekocht, volgens mij
Jammer, hoor, dat hij gestopt is!!
odakota schreef:Vroeger kwam bij ons de groenteboer met paard en wagen, daardoor is mijn liefde voor paarden onstaan.
Iedere week als hij bij ons in de straat kwam moest ik het paard aaien.
Jammer dat het uitgestorven beroepen zijn. Maar de melkboer en het paardje moeten maar lekker van hun verdiende pensioen gaan genieten.