Herder doodgeschopt door trainer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:26

Mild???? Verward Hmmm, maar ik moet censuren he hier op bokt Knipoog

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:03

Echt walgelijk
dat mensen dat doen echt vreselijk Boos!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 11:23

Afmaken die gast.

Volgens mij moet je zo'n grote hond flink schoppen voor ie dood is. Het is niet dat je er "per ongeluk" op gaat staan.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 12:48

Fasel schreef:
Een remedie:
trainer bij zijn ballen pakken en die eens flink omdraaien. Vervolgens vastbinden en zijn nagels uitrukken. Zijn eikel afsnijden met een broodmes en hem laten opeten. Zijn ogen uitsteken met een hete pook en deze er heel voorzichtig en langzaam insteken. Een voor een zijn tanden zonder verdoving uitsteken en wat zout op de wonden strooien. Dan een voor een zijn vingers afhakken en vervolgens zijn tenen. Overal komt weer het zout van toepassing. Zijn tepels piercen en daar gewichten van 50 kg aanhangen. Tot slot 10 hongerige herders op hem af laten gaan die hem toch niet meer lusten en omdat er niets meer over is een vat met zoutzuur 100% en hem daar heel voorzichtig mm voor mm in laten zakken.

Dat doe je met zulke mensen Boos!


vind ik ook
mss kun je hem daarna niet gelijk dood laten gaan, maar levenslang martelen met van die marteldingen. 1x in de week een zoutzuurbad voor wat overige lichaamsdelen ofzo. Volgens mij doet ie het dan nooit meer hoor.
Trouwens niet alleen voor hem, maar voor al die dierenmoordenaars!