Winst voor Sanne Vos in KNHS-Imperial Riding Cup

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Winst voor Sanne Vos in KNHS-Imperial Riding Cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 17:04

www.knhs.nl

De winst in de derde wedstrijd om de KNHS-Imperial Riding Cup op zaterdag 5 februari in Uden was voor Sanne Vos met haar pony TC Champ of Class Dvb (v. Champion de Luxe). Zij werd gevolgd door A-kadercombinatie Michelle de Jonge die met haar Hagelkruis Valentijn (v. Leuns Veld's Lord) de tweede plek wist te bemachtigen.

In totaal gingen 26 combinaties van start op Paardensportcentrum Olympic in Uden. Met een score van 70,37% plaatste de jury Sanne Vos unaniem op een eerste plek. "Ik ben erg blij met deze overwinning. Met mijn pony Just You 'n Me zit ik al in het A-kader, maar de afgelopen weken heb ik ook met Champ hard getraind," aldus Sanne Vos. Michelle de Jonge behaalde de tweede plaats met 67,13% en met slechts een klein verschil werd Rachell Fokker met haar nieuwe pony Majos Cannon (v. Marchi) derde.

De beste 16 combinaties verdienen met hun prestatie punten waarmee zij kans maken op een plek in de finale. In de tussenstand is de stand na drie competitiewedstrijden terug te vinden. De volgende competitiewedstrijd vindt plaats in Nieuw en Sint Joosland op 6 maart.