Een uitslaande brand heeft zondagavond een paardenstal en het dak van de aanpalende woning zwaar beschadigd. De bewoners konden zowel zichzelf als hun paarden tijdig in veiligheid brengen. Dat meldt de brandweer van Wuustwezel.
De brand ontstond zondagavond op de zolder van de paardenstal in de Fazantendreef in Wuustwezel. De eigenaars, die in het huis ernaast wonen, merkten het vuur snel op en konden nog net op tijd hun paarden uit de stal halen. Iedereen bleef ongedeerd, al waren de bewoners wel in shock.
Toen de brandweer ter plaatse kwam, was het vuur al aan het overslaan naar het dak van de woning. Na het bluswerk bleek de stal volledig vernield en het dak van de woning zwaar beschadigd. De oorzaak van de brand kon door de zware schade nog niet worden bepaald.
Oooohhh, dat is echt de nachtmerrie van elke paardeneigenaar! Gelukkig hebben ze zichzelf en de paarden kunnen redden! Ik wens de eigenaren veel sterkte!
Lay
Geplaatst: 07-02-11 09:06
Altijd heftig, brand!
Sterkte aan de eigenaren en gelukkig is het goed afgelopen....
Nant
Geplaatst: 07-02-11 09:28
Jeetje dat is toch wel je ergste nachtmerrie! Gelukkig is niemand gewond geraakt. Veel sterkte voor de bewoners / eigenaren
Ik moet er niet aan denken dat dat bij mij op stal gebeurd. Vorig jaar al een brand op mijn werk meegmaakt, dat was al verschrikkelijk. Ik wens de eigenaren veel sterkte, het brengt altijd een hoop ellende met zich mee.
Heel veel sterkte voor de eigenaren voor de schade aan t huis en de materiele schade, maar gelukkig dat alle mensen en dieren ongedeerd uit de brand zijn gekomen
hoefijzer009
Geplaatst: 07-02-11 18:56
hey met manon
dit is echt zo erg ik zou zelf niet weten wat te doen ik zou echt zo hard beginnen te wenen net zoals sassy4barrel zegt veel sterkte voor diegene xxx
gelukkig zijn de bewoners/eigenaren en de paarden veilig kunnen ontkomen. Maar wat een ramp, de stallen en het huis... plus als de brand op zolder begonnen is, bestaat de kans dat daar een hooi en stro-opslag was, dus nog eens extra verlies...