Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zo zie je maar, goedkoop is niet altijd goedkoop besita schreef:"toen één van hen een trap van een paard kreeg op een internationale wedstrijd..."
het gaat dus om grooms ...
en waarschijnlijk dus niet op een gewone manège mar op een internationale springstal of handelsstal
het stikt van de Braziliaantjes tegenwoordig als grooms op wedstrijden
ze werken voor weinig en kloppen heel veel uren en zijn erg kundig in omgang met paarden vandaar dat ze massaal naar hier komen in de paardenwereld
MarcoBorsato schreef:besita schreef:"toen één van hen een trap van een paard kreeg op een internationale wedstrijd..."
en waarschijnlijk dus niet op een gewone manège mar op een internationale springstal of handelsstal
ze werken voor weinig en kloppen heel veel uren en zijn erg kundig in omgang met paarden vandaar dat ze massaal naar hier komen in de paardenwereld
Misschien heb ik wat gemist, maar zijn Brazilianen tegenwoordig 30 centimeter lang dat we van Braziliaantjes spreken?
MarcoBorsato schreef:besita schreef:"toen één van hen een trap van een paard kreeg op een internationale wedstrijd..."
Misschien heb ik wat gemist, maar zijn Brazilianen tegenwoordig 30 centimeter lang dat we van Braziliaantjes spreken?
..integendeel MarcoBorsato schreef:Racisme hoort niet zo thuis op bokt heProbeer daar om te denken, thanks!
foxy80 schreef:Foei, nu ben je ook nog discriminerend naar de bokkers toe, KINDJES nog wel!![]()
Sorry Lieveli maar laten we nou niet de taalpuritein uithangen, Besita zei niks verkeerd, zeker niet als je de rest van haar bericht bekijkt, ze laat zich niet laatdunkend uit over de braziliaantjes.
Straks krijgen we hier weer die situatie met die negerinnentetten, bespaar me, please.