Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Niezel schreef:Wat raar dat er geen embryo-transplantatie is toegestaan? Denk niet dat ik een merrie als Zenyatta er aan zou wagen zelf een veulen te dragen..... Maar goed, ben benieuwd naar de kwaliteiten van het veulen, op papier ziet het er wel heel veelbelovend uit.
Niezel schreef:Wat raar dat er geen embryo-transplantatie is toegestaan? Denk niet dat ik een merrie als Zenyatta er aan zou wagen zelf een veulen te dragen..... Maar goed, ben benieuwd naar de kwaliteiten van het veulen, op papier ziet het er wel heel veelbelovend uit.
duChambre schreef:Niezel schreef:Wat raar dat er geen embryo-transplantatie is toegestaan? Denk niet dat ik een merrie als Zenyatta er aan zou wagen zelf een veulen te dragen..... Maar goed, ben benieuwd naar de kwaliteiten van het veulen, op papier ziet het er wel heel veelbelovend uit.
Misschien snap ik wel gewoon helemaal niks van deze tak van sport, so correct me if i'm wrong.
Maar die merrie heeft haar carriere toch afgesloten? Waarom zou je haar dan niet zelf een veulen laten krijgen? Tuurlijk, aan een dracht zitten risico's. Maar zal ze dan nog 15 jaar als koelkast fungeren? Af en toe een embryo eruit pakken en dat was het?
Laat dat paard dan lekker met een veulentje en moedergevoelens 'paard' zijn! Volgens mij heeft ze dat dik verdiend
Aangenomen natuurlijk dat die de baan ook opgaat, maar dat lijkt me niet meer dan logisch. Psydoxy schreef:Niezel schreef:Wat raar dat er geen embryo-transplantatie is toegestaan? Denk niet dat ik een merrie als Zenyatta er aan zou wagen zelf een veulen te dragen..... Maar goed, ben benieuwd naar de kwaliteiten van het veulen, op papier ziet het er wel heel veelbelovend uit.
Helemaal niet raar, maar gewoon natuurlijk![]()
Ben benieuwd wat eruit gaat komen.