Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Ik vind het rabobank talentenplan echt een project wat zijn doel compleet heeft gemist. Het zou moeten zijn voor talenten die (financiele) ondersteuning en begeleiding nodig hebben, een jongen zoals Maikel heeft dat helemaal niet nodig en wordt imo al voldoende ondersteund. Ik vind dat het RTP bedoeld moet zijn voor talenten die het nodig hebben. Als ze wat willen doen, laten ze het dan goed doen!
Joolien schreef:Ik vind het rabobank talentenplan echt een project wat zijn doel compleet heeft gemist. Het zou moeten zijn voor talenten die (financiele) ondersteuning en begeleiding nodig hebben, een jongen zoals Maikel heeft dat helemaal niet nodig en wordt imo al voldoende ondersteund. Ik vind dat het RTP bedoeld moet zijn voor talenten die het nodig hebben. Als ze wat willen doen, laten ze het dan goed doen!
leuk paard heeft hij zeg! caro29 schreef:Joolien schreef:Ik vind het rabobank talentenplan echt een project wat zijn doel compleet heeft gemist. Het zou moeten zijn voor talenten die (financiele) ondersteuning en begeleiding nodig hebben, een jongen zoals Maikel heeft dat helemaal niet nodig en wordt imo al voldoende ondersteund. Ik vind dat het RTP bedoeld moet zijn voor talenten die het nodig hebben. Als ze wat willen doen, laten ze het dan goed doen!
Klopt. Het zou meer moeten zijn voor de talenten die de financien en de middelen missen om door te breken. Bijna alle talenten die nu in het team zitten hebben het talentenplan niet nodig om door te breken
caro29 schreef:Joolien schreef:Ik vind het rabobank talentenplan echt een project wat zijn doel compleet heeft gemist. Het zou moeten zijn voor talenten die (financiele) ondersteuning en begeleiding nodig hebben, een jongen zoals Maikel heeft dat helemaal niet nodig en wordt imo al voldoende ondersteund. Ik vind dat het RTP bedoeld moet zijn voor talenten die het nodig hebben. Als ze wat willen doen, laten ze het dan goed doen!
Klopt. Het zou meer moeten zijn voor de talenten die de financien en de middelen missen om door te breken. Bijna alle talenten die nu in het team zitten hebben het talentenplan niet nodig om door te breken
caro29 schreef:Joolien schreef:Ik vind het rabobank talentenplan echt een project wat zijn doel compleet heeft gemist. Het zou moeten zijn voor talenten die (financiele) ondersteuning en begeleiding nodig hebben, een jongen zoals Maikel heeft dat helemaal niet nodig en wordt imo al voldoende ondersteund. Ik vind dat het RTP bedoeld moet zijn voor talenten die het nodig hebben. Als ze wat willen doen, laten ze het dan goed doen!
Nienketje17 schreef:Leuk dat Maikel gewonnen heeft, alleen een beetje jammer van alle reacties. Ik weet zelf dat hij er keihard voor moet werken, en echt niet allemaal paarden in de schoot geworpen krijgt via of van zijn vader. Hij moet zelf jonge paarden opleiden tot het hoogste niveau. Natuurlijk heeft hij het wel iets makkelijker, maar om nou meteen te zeggen dat hij dat geld niet verdient vind ik oneerlijk.
Om in het Talentenplan te kunnen komen moet je al op een bepaald niveau rijden, dat zijn over het algemeen toch mensen (ouders van ruiters) die het wat breder hebben. Misschien moeten ze eens iets verzinnen om in de basissport zoiets te ontwikkelen, en die begeleiden vanaf het begin??
(zal wel kritiek krijgen op mijn mening gok ik, maar daar sta ik voor open)