Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Volgens Fiscalini waren de zebra's terecht gekomen in een van de paardenpaddocks achter zijn huis.

Citaat:De zebra's staan er immers om bekend dat ze af en toe uitbreken en weinig respect hebben voor de hekken.
? 
Cayenne schreef:Nieuwsredactie Fiscalini schoot de twee zebra's dood en nam vervolgens contact op met mensen om van hun huid een kleed te laten maken.
Falona schreef:Citaat:De zebra's staan er immers om bekend dat ze af en toe uitbreken en weinig respect hebben voor de hekken.
Ik vermoed dat hem daar de schoen wringt. Als die beestjes idd geen respect hebben voor het hekwerk zal het vast niet de eerste keer zijn geweest dat er een paar zijn uitgebroken en was de maat nu gewoon vol voor de buren en hebben ze zelf maatregelen genomen.

Yael_my schreef:Best wel slecht dat die mensen geen contact hadden opgenomen met de eigenaar. En van de dierenhuiden een kleed maken is pas echt slecht! Moeten ze is zeggen tegen mij. Ik zou zeggen, pak bij de persoon van de paarden er 2 uit, een jongen en een meisje (niet gecastreerd natuurlijk), en bij de persoon van de koeien er 1tje uit die je gaat gebruiken als een soort van paard. Kan echt hoor!!! Dit moet je iemand toch niet flikken, zomaar een paar van zn dieren neerschieten???
Hoe zou jij het vinden om in een paar dagen zomaar 3 dieren te verliezen??? Ik zou het echt KLOOTE vinden, geschreven in hoofdletters!!!