Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kollee3 schreef:Dat vind ik ook je kan wel punten geven , maar als je lage punten hebt weet je dan waarschijnlijk zelf niet wat je moet verbeteren ik vind dat dit zeker op je coupon moet worden vermeld!
Ik vraag me soms echt af waar ze op letten, heb laatst een hele rits B combi's achter elkaar gezien en sommige cijfers zijn echt niet te verklaren in vergelijking met vorige combinaties. Zou graag een motivatie van de cijfers zien en ook opgedeeld in de 3 onderdelen die op de coupon staan, dat zie je al helemaal bijna nooit meer! daffodil schreef:Het blijft raar dat iedereen in de dressuur altijd gilt dan ga je toch springen! als ze het niet eens zijn met de beoordeling terwijl in de B springen de einduitslag ook volledig afhangt van de voorkeuren van een jury....dat zouden ze van mij echt af mogen schaffen!
Gewoon op fouten en op tijd, simpel en duidelijk!

en ik hoop dat het wedstrijdplatform van de KNHS toch open gaat staan voor verbetering, ontwikkeling.venga schreef:Alleen op strafpunten en tijd is voor de B niet wenselijk, er starten jonge paarden en onervaren ruiters in deze klasse, en dat zou de veiligheid niet ten goede komen.
Op strafpunten en stijl is op zich wel goed lijkt me, maar het geven van stijlpunten is dan toch weer de jurysport. Ik ben benieuwd welke verbeterpunten Bert van Wanrooij had bedachten ik hoop dat het wedstrijdplatform van de KNHS toch open gaat staan voor verbetering, ontwikkeling.
Overigens telt bij de L ook stijl.
xSiep schreef:Maar dat zou dan toch al gebeuren met progressief springen?
venga schreef:Alleen op strafpunten en tijd is voor de B niet wenselijk, er starten jonge paarden en onervaren ruiters in deze klasse, en dat zou de veiligheid niet ten goede komen.
Op strafpunten en stijl is op zich wel goed lijkt me, maar het geven van stijlpunten is dan toch weer de jurysport. Ik ben benieuwd welke verbeterpunten Bert van Wanrooij had bedachten ik hoop dat het wedstrijdplatform van de KNHS toch open gaat staan voor verbetering, ontwikkeling.
Overigens telt bij de L ook stijl.