De hengstenkeuring van de Koninklijke Vereniging Het Friesch Paarden-Stamboek in Leeuwarden is zaterdag live te volgen bij Omrop Fryslân. Van 9.00 tot 17.00 uur zorgt de omroep op zowel televisie als internet voor live-verslaggeving.
De hengstenkeuring ging donderdag van start. 34 hengsten werden aangewezen voor de derde bezichtiging. Vandaag staat de derde bezichtiging op het programma, gevolgd door een showavond. Morgen zijn de laatste keuringen.
Klik hier voor de livestream. Klik hier voor de aangewezen hengsten voor de derde bezichtiging.
hebben jullie al geluid? vorig jaar prachtig te volgen op internet, nu een klein *** beeldje op omroep friesland en geen geluid! Ik snap dat dat kan gebeuren, maar baal er wel van!
beeld blijft steeds haperen HELP geluid is wel goed
FBN
Geplaatst: 08-01-11 12:20
Met de link van Mixta doet hij het bij mij ook...!! bij die andere link kreeg ik alleen een heel klein schermpje waarbij ondertussen een of ander recept werd uitgelegd in het fries.....!! Het beeld blijft wel vaak hangen...maar dat was vorig jaar ook zo..
Oke ik ben vast een ei ofzo, maar ik heb op die link onder het plaatje geklikt, en krijg alleen maar een heel mooi muziekje te horen. Hebben jullie dat ook gehad??