Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LuffB schreef:Is het niet zo dat een hartruis aangeboren is? Dus dat alle resultaten en dingen die Sam heeft gedaan hij heeft gedaan met diezelfde hartruis? (en tegelijkertijd zegt iets in mij dat ze die hartruis dan wel eerder gevonden zouden hebben, dus dat het toch niet aangeboren is...)
Wel verstandig dat ze nog even wachten met hoe het verder moet gaan, maar ik hoop op het beste. Het is een super combinatie!
daffie1986 schreef:komt meneer jung wel goed uit lijkt mij. Nu heeft hij zijn zin, want niemand wil dat paard nog kopen. Het risico dat ie aan een hartaanval bezwijkt is nu eenmaal aanwezig.
Heel erg jammer voor het paard.
renatevb schreef:daffie1986 schreef:komt meneer jung wel goed uit lijkt mij. Nu heeft hij zijn zin, want niemand wil dat paard nog kopen. Het risico dat ie aan een hartaanval bezwijkt is nu eenmaal aanwezig.
Heel erg jammer voor het paard.
Ik denk niet dat Jung hier blij mee is hoor.. Hij heeft veel geld in een paard gestoken dat nu misschien niets meer is, en bovendien is hij zijn top paard toch kwijt als het hartruis ernstig blijkt.
Dus ik vind niet dat je post echt logisch is..
simonvpret schreef:Hopen dat het een onschuldig kwaaltje is, en zo niet, tja links om of rechtsom Sabine Kreuter zal het risico wel moeten dragen, of door een lagere bod te aanvaarden per direct en zo dus niet te hoeven afwachten of de prestaties goed genoeg zijn, of het risico volledig nemen en als het goed uitpakt veel meer verdienen dan zonder de clausule 'als de prestaties goed genoeg zijn".