De KWPN-goedgekeurde Indoctro (Capitol I uit Vanessa VII van Caletto II, fokker G. Hansen uit Wiemerstedt) gaat aan de leiding in de Zweedse ranking voor springhengsten.
Indoctro is nr 1. met een index van 164. De bij het KWPN-erkende Cardento (Capitol I uit B-Estelle van Lord, fokker R. Witt uit Wellinghusen) staat tweede met een index van 162. Op nummer 6 staat KWPN-hengst Corland (Cor de la Bryere uit Thyra van Landgraf, fokker H. Schmidt uit Borsfleth) met een index van 156.
Nog een succes voor de VDL Stud is dat de hengst VDL Bubalu (Baloubet du Rouet uit Zancara keur pref prest van Nimmerdor, fokker VDL Stud uit Beers) onlangs is toegevoegd aan de BWP-elitehengsten.
Bubalu voldeed aan de hogere criteria die de Raad van Bestuur goedkeurde.
ik vind het heel raar dat Bubalu ineens Elite hengst wordt bij het BWP ..hengst is van VDL , loopt voor NL en heeft amper veulens in het BWP ??? Dus wat wij daar al Belgen aan hebben
Vroeg ik mij dus ook af? Moet hij daarvoor niet BWP gekeurd zijn? Geen idee dat hij dat was!
besita
Geplaatst: 06-01-11 11:21
zal weer zo'n VDL- Keros arrengement zijn wedden dat ie daar volgend jaar beschikbaar is
eilander
Geplaatst: 06-01-11 11:42
besita schreef:
ik vind het heel raar dat Bubalu ineens Elite hengst wordt bij het BWP ..hengst is van VDL , loopt voor NL en heeft amper veulens in het BWP ??? Dus wat wij daar al Belgen aan hebben
Brutalen hebben de halve wereld...
Carri
Geplaatst: 06-01-11 13:26
De hengst is gekeurd voor BWP afdeling in USA. ook volgens mij een promotiestunt van Keros/VDL!!
joell
Geplaatst: 06-01-11 14:22
besita schreef: