Skiester Lindsey Vonn, winnaar van olympisch goud en ook buiten de piste niet onverdienstelijk, is dit weekend door sportjournalisten verkozen tot Associated Press’ atlete van het jaar. Opnieuw is het merrie Zenyatta -die tweede werd- niet gelukt om de prijs naar het dierenrijk te halen. Vorig jaar moest ze al Serena Williams voor zich dulden.
Het onverslaanbaar geachte racepaard, inmiddels gepensioneerd, won alles in haar carrière behalve haar laatste race: de Breeder’s Cup op 6 november. In 2009 was zij nog de eerste merrie die deze prestigieuze race won, iets dat overigens minder schokkend is dan een vergelijkbare vrouwelijke prestatie bij mensenatletiek.
He jammer, maar die merrie heeft zich fantastische bewezen en heeft der rust verdiend Ik heb eigenlijk niks met renpaarden, maar ik doe een diepe buiging voor Zenyatta, wát een geweldig paard
@Negra_Lover Helemaal mee eens Jammer, maar ze heeft zich al volop bewezen.
TheHorseInn
Geplaatst: 27-12-10 10:56
Top merrie!
SuperSmurf
Geplaatst: 27-12-10 11:02
Negra_Lover schreef:
He jammer, maar die merrie heeft zich fantastische bewezen en heeft der rust verdiend Ik heb eigenlijk niks met renpaarden, maar ik doe een diepe buiging voor Zenyatta, wát een geweldig paard
Helemaal mee eens
Ik dacht even;huh??? Hebben ze haar toch nog laten lopen???
kiolette
Geplaatst: 27-12-10 11:59
Ze heeft haar welverdiende pensioen verdiend, maar als je het filmpje ziet, voel je de joy to ride and run... Wat een paard