Patrik Kittel koopt deel Scandic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gitta1977

Patrik Kittel koopt deel Scandic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 23:11

www.anky.nl

Patrik Kittel, de Zweedse topruiter en leerling van Sjef Janssen, heeft zeer goed eindejaarsnieuws te melden. Hij heeft een eigendomsdeel van Scandic weten veilig te stellen en is er in ieder geval zeker van dat hij Scandic tot en met de Olympische Spelen in Londen onder het zadel heeft.

'Ik ben ben helemaal blij, het was een geweldige manier om het jaar af te sluiten. Alle betrokkenen hebben gezocht naar een manier om ook iedereen tevreden te houden. Op deze manier kunnen we hem in ieder geval tot en met Londen 2012 hier houden. Ik kan hem blijven rijden en als we hem daarna willen verkopen, dan kunnen we dat samen eventueel beslissen.
Scandic zal gewoon voor de fokkerij beschikbaar blijven, weliswaar alleen via diepvriessperma. Zijn sperma is heel goed van kwaliteit. Wij kunnen ons in ieder geval helemaal concentreren op het trainen en de wedstrijden.
Ik wil met name de familie Greve bedanken en het hele team van HBC Stal, die dit allemaal voor mij hebben mogelijk gemaakt. Het is echt zo fijn om Scandi-man op stal te houden!' laat Patrik Kittel in een bericht aan het Anky-team weten.

BloemBloem

Re: Patrik Kittel koopt deel Scandic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 10:44

*\o/* Dat is nog eens leuk nieuws!!!!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 10:45

Komt hij in aanmerking voor de OS? Wel leuk nieuws voor hem!!

Arabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:08

Zonnetje81 schreef:
Komt hij in aanmerking voor de OS? Wel leuk nieuws voor hem!!

Hij rijdt voor Zweden en niet voor Nederland en zal inderdaad hoogstwaarschijnlijk de OS rijden.

Lyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:12

Hij heeft dit goed voor elkaar, zowel financieël als voor z'n imago/bekenheid. Kijk maar naar Totilas en Edward, die onder z'n kont is weggetrokken. Ik vind Patrick persoonlijk een vreselijke onsympathieke ruiter maar dat ter zijde.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 23:27

Oh nee ik vind hem juist erg sympathiek, voor zover je dat kan beoordelen als je iemand niet persoonlijk kent natuurlijk ;)
wat onwijs leuk voor hem zeg! en natuurlijk erg verstandig. :)

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 06:08

Wat goed, zo zou het vaker moeten gaan. Dan heeft de ruiter ook inspraak.