Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sans6 schreef:sportmagazine.be
Ik leef met mijn paarden. Als ik de dingen eens zwart inzie, ga ik bij hem in de stal zitten om het er allemaal uit te gooien en als hij dan zijn hoofd bij mij legt gaat het al veel beter.
moelly schreef:sans6 schreef:sportmagazine.be
Ik leef met mijn paarden. Als ik de dingen eens zwart inzie, ga ik bij hem in de stal zitten om het er allemaal uit te gooien en als hij dan zijn hoofd bij mij legt gaat het al veel beter.
Prachtig!

ptiteblue schreef:Nochtans is paardrijden de 2de populairste sport in Belgie kwa leden aan federaties...na voetbal...hoe vaak komen paarden op TV? Nooit! Alleen maar fietsers, voetballers, basket, tennis enz...
Natuurlijk zijn tussen die leden ook veel mensen die geen wedstrijden rijden, maar misschien willen ze ook af en toe een paardje zien op tv...

webster543 schreef:ptiteblue schreef:Nochtans is paardrijden de 2de populairste sport in Belgie kwa leden aan federaties...na voetbal...hoe vaak komen paarden op TV? Nooit! Alleen maar fietsers, voetballers, basket, tennis enz...
Natuurlijk zijn tussen die leden ook veel mensen die geen wedstrijden rijden, maar misschien willen ze ook af en toe een paardje zien op tv...
Op tv niks, maar in de krant even weinig. Altijd pagina's vol voetbal, maar zelden iets voor paarden.
Zeggen ze niet : "voetbalspel" en "paardensport" ? Wat is dan hier een sport???