Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
An1985 schreef:ik heb al vaker over die portugese amazone gehoord, ik zou graag een foto of filmpje willen zien?! iemand??
_Nann_ schreef:Ik heb ook even zitten kijken gisteren, die ier was zeker goed, ook wel een terechte winnaar dus.
Die portugese vrouw, met die vos, die "zonder " hoofdstel reed, zoals ze het noemden, vond ik wel apart, haar eerste ronde heb ik gemist, maar de 2e ronde vond ik het er niet heel vriendelijk uit zien iig.
Dier liep constant te drammen en na het parcours, toen ze klaar was explodeerde ie zowat, toen zat ze behoooorlijk hard te hangen/ trekken en plukken in die mond.
Dat vind ik dan wel weer jammer, als je met zo'n optoming in de ring verschijnt, doe dat dan als je 200% zeker van je zaak bent.
Ik heb overigens niet gezien hoe ze hem die eerste rit voorgesteld heeft, dus daar kan ik niet over oordelen.

besita schreef:_Nann_ schreef:Ik heb ook even zitten kijken gisteren, die ier was zeker goed, ook wel een terechte winnaar dus.
Die portugese vrouw, met die vos, die "zonder " hoofdstel reed, zoals ze het noemden, vond ik wel apart, haar eerste ronde heb ik gemist, maar de 2e ronde vond ik het er niet heel vriendelijk uit zien iig.
Dier liep constant te drammen en na het parcours, toen ze klaar was explodeerde ie zowat, toen zat ze behoooorlijk hard te hangen/ trekken en plukken in die mond.
Dat vind ik dan wel weer jammer, als je met zo'n optoming in de ring verschijnt, doe dat dan als je 200% zeker van je zaak bent.
Ik heb overigens niet gezien hoe ze hem die eerste rit voorgesteld heeft, dus daar kan ik niet over oordelen.
als er één amazone echt op en top paardenvrouw is in het internationale circuit dan is het Luciana wel ..er zijn er maar weinig met zoveel gevoel op een paard als zij ..bovendien is ze op en top respectvol tov haar paarden , die zijn alles voor haar ..As -taro heeft vroeger in brazilie gesprongen onder iemand anders maar was echt een onhandelbaar beest in parcours en liep enorm te klieren met zijn hoofd toen zij hem begon te rijden had ze der ook heel veel moeite mee en met dit lederen bitje begint ie steeds beter te lopen ..diep respect voor haar !!!