Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maargoed, dat staat totaal los van dit ongevalletje.
JoyCiej007 schreef:Vervelend zo'n ongeluk(je). Zo te horen nog met een redelijke sisser afgelopen.
Wat ik dan wel weer apart vind, is dat er blijkbaar politie nodig is om aan de eigenaar en/of kerstman te vertellen dat het beest na zo'n ongeluk toch echt eerst medisch gekeurd moet worden, alvorens er mee te gaan rijden.
Vind het eerder van goed eigenaarsschap getuigen als je je paard dan gewoon terugtrekt na zo'n geval, maargoed.
femiaans schreef:Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft de kerstman een paard in een ponytrailer willen vervoeren. Niet zo gek dat het dier dan in paniek raakt..
JoyCiej007 schreef:femiaans schreef:Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft de kerstman een paard in een ponytrailer willen vervoeren. Niet zo gek dat het dier dan in paniek raakt..
Waar haal je dit dan vandaan? Als het zo zou zijn zou het idd heel erg stom zijn en vragen om ongelukken.
Maar voordat men dit soort 'roddels' gaat verspreiden is het misschien handiger om eerst uit te zoeken of het uberhaupt waar is, voordat je dit soort dingen zomaar openbaar neerkwakt.
Straks is het helemaal niet waar, dat is ook niet netjes!
JoyCiej007 schreef:femiaans schreef:Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft de kerstman een paard in een ponytrailer willen vervoeren. Niet zo gek dat het dier dan in paniek raakt..
Straks is het helemaal niet waar, dat is ook niet netjes!
DendroFleur schreef:Volgens mij wel een gewone trailer alleen staat de trailer iets verderweg dan het busje wat ernaast staat waardoor hij dus kleiner lijkt.