Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stoffel schreef:Ik denk dat deze spaanse bondscoach, zich in deze niet druk maakt over de kringwedstrijd in Flipfluitkettelbroek waar op de overvolle concoursdag 34 deelnemers zijn. Ik denk dat deze man het meer over het internationale gebeuren heeft.

Cayenne schreef:“Over het jurysysteem kan ik echt kwaad worden", zegt de bondscoach van het Spaanse dressuurteam. "Als Feyenoord tegen Stuttgart moet voetballen mag Rotterdam toch ook niet zijn eigen scheidsrechter meenemen? Dat gebeurt nu wel. Organisaties nodigen zelf hun juryleden uit. En als ze te kritisch zijn, mogen ze de keer erop niet meer komen.
"Er zijn zeker goede juryleden, maar het systeem is niet objectief. Het is absurd dat het niet onafhankelijk wordt gestuurd. In mijn ogen is dit het grootste probleem van de dressuursport.”
stoffel schreef:Ik denk dat je zoiets wel moet proberen door te trekken, maar goed, het zal wel aan mij liggenIk denk dat deze spaanse bondscoach, zich in deze niet druk maakt over de kringwedstrijd in Flipfluitkettelbroek waar op de overvolle concoursdag 34 deelnemers zijn. Ik denk dat deze man het meer over het internationale gebeuren heeft.
HLPhoto schreef:stoffel schreef:Ik denk dat je zoiets wel moet proberen door te trekken, maar goed, het zal wel aan mij liggenIk denk dat deze spaanse bondscoach, zich in deze niet druk maakt over de kringwedstrijd in Flipfluitkettelbroek waar op de overvolle concoursdag 34 deelnemers zijn. Ik denk dat deze man het meer over het internationale gebeuren heeft.
HLPhoto schreef:stoffel schreef:Ik denk dat je zoiets wel moet proberen door te trekken, maar goed, het zal wel aan mij liggenIk denk dat deze spaanse bondscoach, zich in deze niet druk maakt over de kringwedstrijd in Flipfluitkettelbroek waar op de overvolle concoursdag 34 deelnemers zijn. Ik denk dat deze man het meer over het internationale gebeuren heeft.
stoffel schreef:doortrekken doen we doorgaans op de wc.
ze kunnen het internationaal nog niet eens voor elkaar krijgen laat staan dat de KNHS dit georganiseert krijgt.
sporter schreef:Als je een gebouw wil ontwikkelen begin je niet bij de 21e verdieping. Klein beginnen en naar boven toe doorvoeren legt veel meer druk.Daar heb je gelijk in. Je moet alleen bovenaan beginnen
HLPhoto schreef:stoffel schreef:doortrekken doen we doorgaans op de wc.
ze kunnen het internationaal nog niet eens voor elkaar krijgen laat staan dat de KNHS dit georganiseert krijgt.sporter schreef:Als je een gebouw wil ontwikkelen begin je niet bij de 21e verdieping. Klein beginnen en naar boven toe doorvoeren legt veel meer druk.Daar heb je gelijk in. Je moet alleen bovenaan beginnen
HLPhoto schreef:Veel vrijwilligers doen graag iets voor "hun clubje". Als je daarmee het direct contact met je club verliest doordat je elders (ws. verder weg) moet jureren zie ik daar op lagere niveaus wel juryleden minder gemotiveerd raken..
HLPhoto schreef:sporter schreef:Ik doe een statement en dat mag. Jij weerlegt dat statement. Dat mag ook, maar onderbouw het ook eensLeuk, maar dit is geen gebouw die vergelijking gaat niet op. Verder ben ik het met stoffel eens.
sporter schreef:Ik bedoel: Leg eens uit hoe je het dan organisatorisch aan zou pakken. Wijzigingen in organisaties en gemeenschappen begin je op de laagste niveaus, niet bovenaan. Dat vermindert risico's.Moet ik uitleggen dat de politiek uit de dressuur sport halen niet het zelfde is als een gebouw bouwen? Sorry dat ik dat niet onderbouwd heb maar het leek mij eigenlijk nogal vanzelf spreekend. Maar voor jou....
Een bij het bouwen van een gebouw bouw creeer je iets nieuws. Bij de politiek uit de dressuur halen moet je een bestaand concept verbeteren. Dat is een erg groot verschil.
HLPhoto schreef:sporter schreef:Ik bedoel: Leg eens uit hoe je het dan organisatorisch aan zou pakken. Wijzigingen in organisaties en gemeenschappen begin je op de laagste niveaus, niet bovenaan. Dat vermindert risico's.Moet ik uitleggen dat de politiek uit de dressuur sport halen niet het zelfde is als een gebouw bouwen? Sorry dat ik dat niet onderbouwd heb maar het leek mij eigenlijk nogal vanzelf spreekend. Maar voor jou....
Een bij het bouwen van een gebouw bouw creeer je iets nieuws. Bij de politiek uit de dressuur halen moet je een bestaand concept verbeteren. Dat is een erg groot verschil.
En mijn opmerking over een gebouw was metaforisch bedoeld, natuurlijk heb je dan verschillen met de werkelijkheid.