Arie Hoogendoorn is de nieuwe teamveterinair voor de springpaarden senioren van de Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie.
Hoogendoorn neemt de veterinaire begeleidng van de springpaarden senioren over van Albert van Unen, waarmee de KNHS in goed overleg besloot het contract te beëindigen. De KNHS is Albert van Unen zeer erkentelijk voor de veterinaire begeleiding gedurende de afgelopen 15 jaar van het springteam als van het dressuurteam van 1996 tot en met 2000.
Met de aanstelling van Hoogendoorn per 1 januari 2011 is de veterinaire begeleiding van de springpaarden senioren in handen van een zeer ervaren en deskundige paardenarts. Hoogendoorn werkt voor de internationaal bekende Paardenkliniek De Watermolen en is sinds een aantal jaren aan de KNHS verbonden als teamveterinair van de pony’s springen, dressuur en eventing.
Wat leuk zeg voor hem! Toch wel weer een pluim op zijn werk.
Bij de Watermolen is hij altijd degene die mijn paarden keurt of nakijkt. Hele fijne kerel, niet alleen qua werk maar ook in omgang een prettig persoon.
PercyLeen
Geplaatst: 15-12-10 17:16
Ik sluit me volledig aan bij Rowo
mariekie
Geplaatst: 15-12-10 17:43
PaysBas schreef:
Prima kerel! Uiterst vakbekwaam en ook eerlijk in zijn handelen.
hihi marloes daar prik je wel doorheen. ken hem prive en zakelijk idd een goede en eerlijke man!! en kan vertellen dat hij erg blij is met deze aanstelling! wens hem veel suc6